Tilia77 Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Hei! Jeg ser litt på jakker som er på salg nå, og så lurer jeg på erfaringene deres når det gjelder Holzweiler? Og særlig da HOLZWEILER Loen Down Jacket? Synes de er kjempedyre, selv på salg, men lurer på å investere i en klassisk jakke som kan vare sesong etter sesong. Er dette en sånn jakke? Lurer også på om jeg eventuelt skal velge svart eller blå. Er veldig glad i blå, men passer svart bedre til det meste av klær og farger?🤔 Noe annet jeg lurer på, jeg er 1,64 m høy, vil da denne jakken bli for lang for meg? Takker så mye på forhånd for svar.🤗🙏
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Skrevet 10 timer siden De ser stilige ut på bilder, men i virkeligheten er de klumpete og uformelig. Ser litt ut som en kongle Anonymkode: 4600c...dcd
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Skrevet 10 timer siden 3 minutter siden, AnonymBruker said: De ser stilige ut på bilder, men i virkeligheten er de klumpete og uformelig. Ser litt ut som en kongle Anonymkode: 4600c...dcd Grankongle? Anonymkode: dda29...f92
Tilia77 Skrevet 10 timer siden Forfatter #4 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): De ser stilige ut på bilder, men i virkeligheten er de klumpete og uformelig. Ser litt ut som en kongle Anonymkode: 4600c...dcd Takk for svar. Har du prøvd de? Redd for at de er store og uformelige ja- trenger virkelig ikke å se så mye større ut enn jeg er.🫣
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Skrevet 9 timer siden Den type jakker gjør at man ser større ut uansett merke. Jeg liker den type jakker Anonymkode: 47dfa...0a7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå