Bolleball Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Hei! Jeg er nødt til å ta biologi 1 som privatist for å søke studie. Jeg lurer på om det er overkommelig å klare seg på en privatisteksamen med kun selvstudie? Alternativet er nettstudie, eventuelt selvstudie og ta labkurs vedsidenav. Er labkurs verdt det? Ettersom eksamenen er lokal finner jeg heller ingen gamle eksamensoppgaver fra privatisteksamen - noen som har liggende og vil dele? Muntlig eksamen er min verste fiende. Hjelp meg<3
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden Det er såklart helt overkommelig som privatist, mange som har gjort det. Om det er overkommelig for deg, må nesten du bedømme. Hvor god karakter trenger du? Det er kanskje den avgjørende faktoren. Se på det som glimrende trening til høyere utdanning, hvor du har mye større og vanskeligere pensum med mindre hjelp! Anonymkode: 472d5...b6c
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Skrevet 9 timer siden Jeg tok naturfag som selvstudie, men betalte for online labkurs på kublakan.no. Fikk 6er. Jeg vil tro du skal kunne lese deg til det selv. Bruk Internett og YouTube for å få en annen innfallsvinkel enn boka på temaer du ikke forstår så godt. Og ikke minst - øv deg på å snakke høyt. Og pass på at du kan svare på kompetansemålene satt for faget. Anonymkode: 39687...845
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Skrevet 9 timer siden Biologi 1 er null stress å ta på egen hånd 😊 Anonymkode: a1827...0a1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Skrevet 9 timer siden Min erfaring som mangeårig sensor i bi1 er at de som tar det helt alene bruker svært mange timer og dette ofte uten å få karakteren de håper på. De har ofte svært gode detaljkunnskaper, men store mangler når det kommer til sammenhengene mellom de ulike delene av faget. Det er jo selvsagt unntak. Anonymkode: 7669d...81a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå