Gå til innhold

Langpanne Toro sjokoladekake som muffins?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan man bruke den røra til å lage muffins? Temp og antall min i ovnen?

Anonymkode: 1f564...0e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør meg en tjeneste: lag muffins fra bunnen og ikke den guffede Torogreia! 

Anonymkode: 2d7e9...a64

Skrevet

Helt sikkert. Jeg ville forsøkt 180 grader  i 10 minutter, men du .å følge med på tiden. Avhenger jo også av størrelsen på muffinsen

Anonymkode: 3b76c...dc8

• Liker 2
Skrevet

Og det blir enda mer digg om du har hakket sjokolade i røren. Jeg har smakt 500g til en pose, det er ganske råflott men veldig godt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Skal du spise dem?

Nei? Så gjør meg en tjeneste og bland deg utenom! 

Ts, det er klart du kan lage muffins av røra, og jeg syns @Elle Melle  ide var veldig god. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Den "guffede Torogreia" er en av de bedre glutenfrie kakene jeg har testet og det er også praktisk de gangene jeg trenger det alternativet. 

Enig med brukeren over her. Start med 175-180, midt i ovnen i ca 10 minutter og prøvestikk med en gaffel eller lignende for å se an hvor gjennomstekte de er.

• Liker 5
Skrevet

Selvfølgelig. Bare å helle røra i muffinsformer det

Skrevet

Muffins er lett. Kakk egg og bland i sukker og lag eggedosis, bland mel, salt og natron bland i røra med slikkepott og ha oppi litt vanilje essens. Der du muffins røre. Av smaker kan du ha opp hva du vil. Stek på 180°C varmluft. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Tidsklemmen skrev (4 timer siden):

Muffins er lett. Kakk egg og bland i sukker og lag eggedosis, bland mel, salt og natron bland i røra med slikkepott og ha oppi litt vanilje essens. Der du muffins røre. Av smaker kan du ha opp hva du vil. Stek på 180°C varmluft. 

Jar ei jente som på arrangementet og tilstelninger med kakebord raskt plukker ut Toro blant hjemmebakte....og insisterer på Toro da det er den aller beste kaka.

Så dere to kan bake akkurat hva dere vil, men når TS vil bake Toro så har dere ingenting med det. Slike svar som dere kommer med irriterer vettet av meg.

Toro er også en veldig bra allergi kake da den er uten gluten og melk.

Anonymkode: 10717...9a4

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jar ei jente som på arrangementet og tilstelninger med kakebord raskt plukker ut Toro blant hjemmebakte....og insisterer på Toro da det er den aller beste kaka.

Så dere to kan bake akkurat hva dere vil, men når TS vil bake Toro så har dere ingenting med det. Slike svar som dere kommer med irriterer vettet av meg.

Toro er også en veldig bra allergi kake da den er uten gluten og melk.

Anonymkode: 10717...9a4

Elsker,  Whiskey in the Jar, særlig Metallica sin tribute. 

Skrevet
Tidsklemmen skrev (4 timer siden):

Tror du glemte å legge til væske (melk/vann) + fett (smør,margarin/olje)i oppskriften 😉

Anonymkode: ae180...f65

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tror du glemte å legge til væske (melk/vann) + fett (smør,margarin/olje)i oppskriften 😉

Anonymkode: ae180...f65

Det var flere feil også, skal du ikke påpeke de? 

Skrevet

Jeg har aldri tenkt over at Toro kake er bra for allergikere. Jeg har alltid oppi både egg, melk og sjokoladebiter. Når folk har spurt om det er Toro sin kake har jeg sagt ja uten å tenke over at de kanskje spør pga noe allergi… 😳

Anonymkode: e008e...b3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...