Gå til innhold

Han rister så under orgasmen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ny kjæreste. Tenkte ikke så på det de første gangene vi hadde sex. Men mer etter hvert. Han rister så utrolig mye under orgasmen. Blir mye lyd også. Er dette normalen? Har ikke opplevd dette med andre menn. Jeg er i slutten av 30 årene, han midt i 20 årene.

Anonymkode: 594a0...5f3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ny kjæreste. Tenkte ikke så på det de første gangene vi hadde sex. Men mer etter hvert. Han rister så utrolig mye under orgasmen. Blir mye lyd også. Er dette normalen? Har ikke opplevd dette med andre menn. Jeg er i slutten av 30 årene, han midt i 20 årene.

Rister ikke du under orgasme?? 

Anonymkode: 4ce25...aaa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min rister veldig mye når han blir ekstremt kåt, men ikke under orgasme. Jeg rister svært lite men kan riste litt i bena like før. 

Anonymkode: b7240...d01

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Rister ikke du under orgasme?? 

Jo, dirrer og stivner, men han rister mye mer

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Min rister veldig mye når han blir ekstremt kåt, men ikke under orgasme. Jeg rister svært lite men kan riste litt i bena like før. 

Rister han før dere begynner, eller mens han er på vei mot orgasmen?

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

ts

Min rister også, skjelver i overkroppen og skuldrene. Han tenner noe voldsomt, men beholder roen og det kommer lite lyd. Han er 30 og jeg 50.

Anonymkode: 570b9...919

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tror det er store variasjoner for hva som er normalt.

For meg er dette ukjent. Jeg er langt unna noe risting og ikke lager jeg mye lyd heller. En orgasme er godt, men langt unna så intenst som tydeligvis han opplever det.

Anonymkode: e373c...f5b

AnonymBruker
Skrevet

En skjult cougar-tråd😉

Anonymkode: 4e06f...85a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mannen her rister ikke, men han lager jo litt lyd når han kommer 😃

Anonymkode: 7c91b...d7b

Skrevet

Tråden er ryddet for nedsettende innlegg.

veronica<3, mod. 

AnonymBruker
Skrevet

Har vært borti menn som rister og menn som ikke rister. Folk er forskjellige. 

Anonymkode: cb719...267

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan jo være at han rett og slett fryser? Har han valgt Norgespris???

Anonymkode: 47683...421

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jo, dirrer og stivner, men han rister mye mer

ts

Det er helt vanlig. Du er deilig å pule da vet du😘

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Å simulere sin egen orgasme med skjelvinger, kan være et "triks" som hjelper begge👏

Og jeg bruker dette konsekvent, når "jeg har bestemt oss" at vi har pult lenge nok uten orgasme😅
Dette er ikke en fake for å lure kvinnen.. men simuleringen lurer kvinnens hjerne til orgasme..
Så dette er kun en simulering av å nærme seg orgasme.. de fleste som merker seg dette, blir jo glad av partnerens nytelse. Om mulig må jo kvinnen se på dette, som hun er uimotståelig deilig?  Er ikke mannens orgasme, en del av kvinnens ære?🥰

Ok.. Jeg merker at når jeg gjør dette, så begynner kvinnen å stønne mere. Det er vel en blanding av glede, empati og ære.. Som forbedrer nytelsen, med at hun blir ekstra kåt av simuleringen min.
Dette påvirker hennes orgasme, det er ikke lenge før hun selv får orgasme.
Altså.. "trikset" lurer meg også, for jeg klarer heller ikke å høre så lenge på kvinnens nytelseslyder.. da kommer jeg mye fortere🥰

Dette kan prøves.. og jeg anbefaler å prøve dette med eller uten partner.. For simuleringen hjelper også i onani. 
Dette "trikset" er skrevet i "Orgasmeloven"👏

Endret av Bamseklemmer
..Litt justeringer bare..
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.1.2026 den 10.55):

Er det et problem? 

Anonymkode: 3c0bc...bca

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.1.2026 den 12.33):

ts

Han rister når vi gjør ting som tenner han ekstremt mye, sist gang da vi skulle ha analsex og han jobbet med å varme meg opp. Ristet så mye at jeg merket det i hele sengen. Det er fantastisk. han kan også riste mye når jeg gir han veldig lange blowjobs der han holder igjen. Jeg tror det er når han må holde igjen veldig mye.

Skrevet

Tror det er vanlig. En jeg sugde begynte å riste skikkelig like før han kom. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...