Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt en eldre modell emmaljunga edge duo for å bruke hjemme på gården da jeg ønsker at det skal være en robust og god vogn her hjemme. MEN, jeg trenger en vogn i tilegg som enkelt kan klappes sammen og bruke liten plass i bilen. Vi har en stor hund som tar det meste av bagasjerommet så har kun noen cm plass ved siden av buret til å smette inn skroget til vogna, også ha bagdelen i dørken i baksetet. Har dere gode råd? Mine krav⬇️

●Må være 4 hjul

●fint design og gjerne robust, ikke slik simpel reisevogn.

●mulighet til å feste bilstolen på vogna.

Anonymkode: 9e34c...7c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å legge ved at den må passe til bilstolen besafe beyond 360

Skrevet

Maxi cosi Leona. Finnes sikkert bilstoladapter.

Anonymkode: 642ae...66b

Skrevet

Bugaboo.

Anonymkode: f0017...0e2

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Glemte å legge ved at den må passe til bilstolen besafe beyond 360

Antar du mener Go beyond, som er babystolen? Beyond 360 er en småbarnsstol som ikke kan festes på boek vogner. 
Go beyond kan festes på alle vogner med adapter. Bugaboo fox er noe av det minste du får sammenlagt, når du ikke vil ha reisetrille. 

Anonymkode: 49472...b83

Skrevet

Du kan forresten også se på Uppababy Cruz, den er mindre robust enn bugaboo fox, men stødigere enn en reisetrille

AnonymBruker
Skrevet

Vi har kjøpt Britax Smile 5z Lux edition i olivengrønn og synes den er pen😊

Anonymkode: c2458...d2e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Britax Smile 5. Den er liten og nett i forhold til veldig mange andre vogner jeg har sett. Kan du dra til en barnebutikk med utvalg av vogner og se om den passer inn inn i bilen din da?

Anonymkode: 45724...08a

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange cm helt konkret har du til overs da? 

Anonymkode: c1e35...a5f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.1.2026 den 23.01):

Antar du mener Go beyond, som er babystolen? Beyond 360 er en småbarnsstol som ikke kan festes på boek vogner. 
Go beyond kan festes på alle vogner med adapter. Bugaboo fox er noe av det minste du får sammenlagt, når du ikke vil ha reisetrille. 

Mente go beyond 360 ja. Stod at den ikke passet til absolutt alle, da vogner har forskjellige typer adapter. Baby jogger er mindre som sammenlagt, enn bugaboo fox. Det har vi testet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...