Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så smått på utkikk etter en ny smartklokke, men det er jo en jungel der ute... Aner ikke hvor jeg skal begynne å leite!

Har tidligere hatt FitBit (Versa 2 og 3 tror jeg det var) og var veldig fornøyd! Eneste minuset var at den snakket dårlig med andre apper jeg bruker, spesielt Helseappen på iPhone. Mulig dette er forandret nå? Var spesielt glad for batteritiden på den.

Nå har jeg Apple Watch SE gen 2 og den er helt super - med unntak av at den må lades hver natt! Det irriterer vettet av meg, selv om klokken er "perfekt" på alle andre områder...

Har noen et tips til en smartklokke som har greit batteri OG som snakker greit med helseappen på iPhone? 😅 Den trenger ikke ha all verdens av treningsfunksjoner osv, så lenge den funker som den skal og har de viktigste tingene som f.eks puls, skritt, kan måle søvn/stress osv. 

Er heller ikke interessert i å betale en halv månedslønn for en klokke.

Håper noen har noen gode erfaringer :)

Anonymkode: 2fdf2...076

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huawei Watch Fit 4 Pro er en helt ok klokke. Batteriet holder 4-7 dager avhengig av bruk og hvor mange ganger man aktiverer treningsovervåkning. Billig, betalte 1800kr for den. Litt usikker på om den kan kobles til Helseappen, det har jeg ikke tenkt på før

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg skulle hatt en smartklokke, hadde jeg gått for Huawei Watch GT 6.  Hadde apple watch tidligere, men ble helt tullete i hodet av den konstante ladingen. Hvorfor du vil at den skal snakke med helseappen til iphone, forstår jeg ikke. Den har egen app. Om den er kompatibel med helseappen, vet jeg ikke. Men den støttes av både ios og andriod. 

https://www.tek.no/test/i/0VedkE/huawei-watch-gt-6-og-gt-6-pro?srsltid=AfmBOoqkn6uT9ipeeEqc80FlbhlSF5ys8Jqkr9zJF1Dsa2KHgMYNxAf-

https://hardworkout.no/test-huawei-watch-gt-6-smartklokke/

Anonymkode: e398b...08e

Skrevet

Garmin. God kvalitet, bra app, god batteritid og holdbar. 

Jeg har hatt en vivoactive 4 i 4.5 år og den er like stødig ennå. De har modeller i alle prisklasser.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...