AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Hei, lurer på om en jeg kjenner har fått utbetalt uføretrygd nå på fredag? Eller blir den utbetalt mandag? Anonymkode: 4a87e...fa4
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Hvorfor bryr det deg? og hvorfor er folk så dumme at de må spørre kg fremfor å søke opp utbetalingsdatoer selv??? Anonymkode: 4aa57...b28 4
Iso1 Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hei, lurer på om en jeg kjenner har fått utbetalt uføretrygd nå på fredag? Eller blir den utbetalt mandag? Anonymkode: 4a87e...fa4 Kommer på mandag da 20. er på en tirsdag. Hadde 20. vært i en helgedag hadde penger kommet på torsdag el fredag. 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor bryr det deg? og hvorfor er folk så dumme at de må spørre kg fremfor å søke opp utbetalingsdatoer selv??? Anonymkode: 4aa57...b28 Noen som stod opp på feil fot i dag?😴 Anonymkode: 0e631...dfd 2 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden For det er ikke til meg. En som skylder meg litt penger og lurte på om de fikk utbetalt i går.. Anonymkode: 4a87e...fa4
Iso1 Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor bryr det deg? og hvorfor er folk så dumme at de må spørre kg fremfor å søke opp utbetalingsdatoer selv??? Anonymkode: 4aa57...b28 Hva med å svare på spørsmålet enn å skrive stygt til andre eller kommentere i det hele tatt? 3
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor bryr det deg? og hvorfor er folk så dumme at de må spørre kg fremfor å søke opp utbetalingsdatoer selv??? Anonymkode: 4aa57...b28 sikkert fordi noen skylder han penger Anonymkode: b4431...59d
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden Det har vedkommende full kontroll på selv… Anonymkode: 7412e...af2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Skrevet 3 timer siden Og det står utbetalt innen 20. hver mnd, men det kommer jo alltid før..derfor Anonymkode: 4a87e...fa4
AnonymBruker Skrevet 41 minutter siden #10 Skrevet 41 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og det står utbetalt innen 20. hver mnd, men det kommer jo alltid før..derfor Anonymkode: 4a87e...fa4 Ja den kommer dagen før, og det er altså den 19. på mandag med andre ord. Anonymkode: d1afd...3a5
AnonymBruker Skrevet 38 minutter siden #11 Skrevet 38 minutter siden det måtte jo komme en tråd om dette denne måneden også. Denne gangen pakket inn i en unnskyldning 'vedkommende skylder meg penger'... Særlig 🙄 Anonymkode: 8142f...d0f 1
AnonymBruker Skrevet 14 minutter siden #12 Skrevet 14 minutter siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): det måtte jo komme en tråd om dette denne måneden også. Denne gangen pakket inn i en unnskyldning 'vedkommende skylder meg penger'... Særlig 🙄 Anonymkode: 8142f...d0f Godt du fikk noe å klage på da. Anonymkode: ba793...ab4
AnonymBruker Skrevet 12 minutter siden #13 Skrevet 12 minutter siden De kommer på mandag. Så vennen din har ikke fått penger enda. Anonymkode: f7d7a...855
AnonymBruker Skrevet 10 minutter siden #14 Skrevet 10 minutter siden Det ligger på NAV sine sider under utbetalingsdatoer. Pengene kommer til Mandag. Men feks Mai og Desember pleier de å komme før. Anonymkode: df671...1ab
AnonymBruker Skrevet 7 minutter siden #15 Skrevet 7 minutter siden Sønnen min får uføretrygd, og de har ikke kommet inn enda, så da kommer de nok på konto på mandag. Anonymkode: 78b48...218
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå