ThereGoesBob Skrevet 16. januar #1 Skrevet 16. januar Vil tro en mage sier mye om en person. Men nok til å vite om man liker denne magen og dens eier...hva sier magefølelsen her da??
AnonymBruker Skrevet 16. januar #4 Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): hæ? Anonymkode: bbef7...557 Hva er så vanskelig å forstå med TS sitt innlegg? Ganske så innlysende at han spør om du kunne ha datet noen som er overvektig/har mage. Anonymkode: d545d...28c 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar #5 Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva er så vanskelig å forstå med TS sitt innlegg? Ganske så innlysende at han spør om du kunne ha datet noen som er overvektig/har mage. Anonymkode: d545d...28c Nei. Kunne like gjerne vært Maga ts mente. Stor forbokstav i hutt og pine, en røyka sokk så vet man aldri hva som er skrevet feil. Anonymkode: bbef7...557 22 3
AnonymBruker Skrevet 16. januar #6 Skrevet 16. januar Myk, rund, varm og god? Anonymkode: 33f9e...f78 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar #7 Skrevet 16. januar Nei, jeg foretrekker å date personer. Anonymkode: 5fe9b...c77 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar #8 Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hva er så vanskelig å forstå med TS sitt innlegg? Ganske så innlysende at han spør om du kunne ha datet noen som er overvektig/har mage. Anonymkode: d545d...28c Har ikke slanke mennesker mage? Det kan jo hende TS mente hvilken som helst mage 😂 Anonymkode: 1aa4c...886 3
AnonymBruker Skrevet 16. januar #9 Skrevet 16. januar Spørs om det er hvit eller svart magi. Anonymkode: 76a42...89e 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar #10 Skrevet 16. januar Ja, jeg kunne datet en mage. Anonymkode: e2f5d...ccf 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar #11 Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, jeg kunne datet en mage. Anonymkode: e2f5d...ccf Jeg spiller druide, men jeg hadde gjerne datet en mage Anonymkode: 495fd...e3c 1
ThereGoesBob Skrevet 18. januar Forfatter #12 Skrevet 18. januar Jeg mente om man hadde klart å truffet noen man liker bare ved å se på (bedømme) magen...uten å få se "resten" Vi snakker selvfølgelig hypotetisk nå, men et intr. tankeeksperiment er det jo. Det normale for mennesker er jo å kjenne hverandre igjen på ansiktet, men vil påstå at magen også sier en hel del om en person. Vi snakker nå om en magefaktor.
AnonymBruker Skrevet 18. januar #13 Skrevet 18. januar Nei, jeg tror ikke jeg kunne bedømmet om jeg kom til å like en person basert kun på magen. Litt rart spørsmål, hvordan kom du på dette? Anonymkode: 1aa4c...886 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar #14 Skrevet 18. januar Et bilde av en mage forteller jo om hvordan personen lever og hvilke valg de tar om kosthold og aktivitet. Men det forteller ikke så mye om personen er snill, ærlig, pålitelig osv.. Anonymkode: 29d09...be6 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar #15 Skrevet 18. januar Så barnslige folk er og snakk om at alle virker rare etter det nye året starta. Ts skulle vel heller valgt å skrive det som så mange andre har valgt å skrive det her inne tidligere. Kunne du datet en overvektig person og der fettet har i hovedsak lakt seg rundt magen? Hadde de vært fornøyde da? Hadde de skjønt hva du mente da? Det som hadde skjedd isåfall er at du hadde fått masse hat meldinger om hvorfor de overvektige alltid skal henges ut og hvorfor de blir satt i en egen kategori og bla bla bla bla bla Jeg personlig har datet mange menn med mage og har flust med kompiser som dater kvinner med mage. Selvfølgelig er det unntak som jeg har opplevd der noen bare rett og slett ikke klarer fedme verken på mage eller lår, men de får date på trenings studioet de da 👍 Anonymkode: 87eb4...191 1
ThereGoesBob Skrevet 18. januar Forfatter #16 Skrevet 18. januar (endret) Det var et eller annet datingshow på tv for mange år siden, mulig engelsk der man ikke fikk se hverandre bare kommunisere, så man måtte liksom gå etter magefølelsen 😄 Endret 18. januar av ThereGoesBob
AnonymBruker Skrevet 18. januar #17 Skrevet 18. januar ThereGoesBob skrev (4 minutter siden): Det var et eller annet datingshow på tv for mange år siden, mulig engelsk der man ikke fikk se hverandre bare kommunisere, så man måtte liksom gå etter magefølelsen 😄 Reisesjekken? Det gikk på TVNorge på 90-tallet. Anonymkode: 31530...687
AnonymBruker Skrevet 18. januar #18 Skrevet 18. januar Nei. Hunter derimot! Eller Paladin. Anonymkode: 3d6c8...657
AnonymBruker Skrevet 18. januar #19 Skrevet 18. januar Nei, måtte nok hatt bein, armer og ikke minst et hode også… bare en mage er ikke nok 😂😂 Anonymkode: ecc12...234 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar #20 Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei, måtte nok hatt bein, armer og ikke minst et hode også… bare en mage er ikke nok 😂😂 Anonymkode: ecc12...234 Sant det!!! 👆🏼😂😂😂 Jeg for min del må være ærlig og si at stor mage har noe å si. Jeg elsker fjellturer, å løpe og å gå på ski, og det må helst min partner også hvis jeg skal gidde. Det finnes selvsagt spreke overvektige menn, men som regel sier det noe om en livsstil som ikke passer meg så godt. Anonymkode: 56c50...1a6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå