Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

K25, jeg er i en situasjon hvor jeg har mistet så og si alle vennene mine pga de ikke liker kjæresten min. De liker han ikke fordi han er 25 år eldre, selv om han er veldig hyggelig og god mot meg og andre. Vet ikke hva jeg skal gjøre

Anonymkode: 90a9d...ef9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det høres rart ut. Har du forsøkt å prate med dem? Hva sier de?

Anonymkode: 071ea...039

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

K25, jeg er i en situasjon hvor jeg har mistet så og si alle vennene mine pga de ikke liker kjæresten min. De liker han ikke fordi han er 25 år eldre, selv om han er veldig hyggelig og god mot meg og andre. Vet ikke hva jeg skal gjøre

Drar du kun ut å møter vennene dine med han eller uten han? Om du drar uten han ser jeg ikke helt problemet om du da ikke konstant kun snakker om han uten å være interessert i hvordan andre har det og hva andre driver med i livet sitt. Gi og ta i relasjoner er viktig. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Fighter83 skrev (1 minutt siden):

Drar du kun ut å møter vennene dine med han eller uten han? Om du drar uten han ser jeg ikke helt problemet om du da ikke konstant kun snakker om han uten å være interessert i hvordan andre har det og hva andre driver med i livet sitt. Gi og ta i relasjoner er viktig. 

Nei viser interesse for de og deres liv og men tror de har sluttet å ta kontakt og fryser meg ut fordi de synes aldersforskjellen i vårt forhold er «ekkelt».. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det er neppe grunnen

Anonymkode: af69e...a05

• Nyttig 5
Skrevet (endret)

Du kan vel treffe vennene dine uten at han er med? At de ikke er så interessert i å omgås en 50-åring, uansett hvor snill og hyggelig han måtte være (og de er ikke nødvendigvis like begeistret for ham som du er) må jeg (45) si at jeg har forståelse for...

Endret av Daria
  • Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Kan det være at du bare tror han er «veldig hyggelig» fordi du er forelska og tungt manipulert av et mye eldre og vesentlig mer erfarent menneske, ts?

Og at dette handler om atd e rett og slett ikke orker se på at du velger å ødelegge livet?

Når du en gang, om 25 år, er 50, ts. Da forstår du problemet med denne «relasjonen» du har valgt å la deg lure inn i. Differansen mentalt mellom deg og en person på 50 er mye større enn differansen mellom deg og et barn på 14-15. Tenk på hvor lett du kan manipulere, rundlure og leke med et barn. Og hva som ville vært motivasjonen din for å gjøre det. 

Og du vil konkludere med at partneren din nok på overflaten evner fremstå «hyggelig». Men at han på ingen måte faktisk ER et hyggelig menneske.

Anonymkode: 71daf...8d6

• Liker 1
Skrevet

Avviser de å treffe deg alene da ? Eller avviser de å treffe deg og han sammen ?  Jeg ville heller ikke henge med folk eldre enn faren min når jeg var 25.... 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
monican94 skrev (15 minutter siden):

Avviser de å treffe deg alene da ? Eller avviser de å treffe deg og han sammen ?  Jeg ville heller ikke henge med folk eldre enn faren min når jeg var 25.... 

vil jo at de skal bli kjent med han osv og se hvor god person han er, men de virker ikke så veldig interessert - ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

vil jo at de skal bli kjent med han osv og se hvor god person han er, men de virker ikke så veldig interessert - ts

Fortsett å treff de alene da vel, en jentegjeng i 20 åra gidder ikke ha en gamling der.. du er forelska ja, men mååå du dra han inn i vennegjengen nå liksom ? 

Spør igjen, avviser de å være med deg om du ikke drasser med deg han ? 

Hvor lenge har dere vært sammen ? Gi det evt tid...der vennegjengen at det faktisk blir dere endrer det seg nok.. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
monican94 skrev (Akkurat nå):

Fortsett å treff de alene da vel, en jentegjeng i 20 åra gidder ikke ha en gamling der.. du er forelska ja, men mååå du dra han inn i vennegjengen nå liksom ? 

Spør igjen, avviser de å være med deg om du ikke drasser med deg han ? 

Hvor lenge har dere vært sammen ? Gi det evt tid...der vennegjengen at det faktisk blir dere endrer det seg nok.. 

beklager glemte å svare på denne😅 men de ønsker ikke å treffe meg så mye nei alene heller.. vi har hatt litt krangler ift dette forholdet mitt osv, der de har stilt seg kritiske så har jeg sagt at jeg gidder ikke å høre på de snakke slik om typen min

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

beklager glemte å svare på denne😅 men de ønsker ikke å treffe meg så mye nei alene heller.. vi har hatt litt krangler ift dette forholdet mitt osv, der de har stilt seg kritiske så har jeg sagt at jeg gidder ikke å høre på de snakke slik om typen min

Kan dere ikke treffes å bli enige om å være uenige om forholdet med han og at det ikke er tema ? Høres ut som du og er med på at venninneforholdet blir ødelagt.. De vil deg jo bare vel ved å være kritiske til hva en sånn gamling vil med en ung flott jente... 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
monican94 skrev (Akkurat nå):

Kan dere ikke treffes å bli enige om å være uenige om forholdet med han og at det ikke er tema ? Høres ut som du og er med på at venninneforholdet blir ødelagt.. De vil deg jo bare vel ved å være kritiske til hva en sånn gamling vil med en ung flott jente... 

ja du har litt rett. Men jeg blir jo utrolig såret av at de ikke kan akspetere han jeg er sammen med..

Skrevet

ja du har litt rett. Men jeg blir jo utrolig såret av at de ikke kan akspetere han jeg er sammen med..

Det er forståelig men forstå de også..antar du ikke har vært veldig lenge sammen med han..  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Nå skriver du som om du har kontakt med vennene dine i nåtid. Jeg trodde du hadde mistet dem?

Anonymkode: a4e7f...c10

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå skriver du som om du har kontakt med vennene dine i nåtid. Jeg trodde du hadde mistet dem?

Anonymkode: a4e7f...c10

Vi har jo hverandre på snap og sånn liksom men prater ikke i det daglige. Har ikke brutt alle bånd men er lenge siden vi har møttes. Så føles ut som at jeg har mistet de når vi har så lite kontakt, det er en subjektiv personlig opplevelse 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...