Gå til innhold

Utslett på bryst. Lege? Bilde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Klør. Gjentagende utslett kun på brystet. Ikke under men på siden. Skal man sjekke sånn eller bare allergi? Hadde du sjekket? Det forsvinner men kommer tilbake fra tid til annen 

Snapchat-1826132850.jpg

Anonymkode: 187f6...572

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snapchat-1899148682.jpg

Skrevet

Er sårene kommet av at du klør eller var det sånn det startet? Jeg ville gått til lege. Kanskje bare tørr hud, men greit å sjekke. Jeg klør på magen av og til, da får jeg like merker som dine, men det kommer av at jeg har klødd. Fuktighetskrem hjalp fordi det viste seg å være tørr hud bare.

Anonymkode: 9a4e9...8b6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Er sårene kommet av at du klør eller var det sånn det startet? Jeg ville gått til lege. Kanskje bare tørr hud, men greit å sjekke. Jeg klør på magen av og til, da får jeg like merker som dine, men det kommer av at jeg har klødd. Fuktighetskrem hjalp fordi det viste seg å være tørr hud bare.

Anonymkode: 9a4e9...8b6

Jeg klarer og kontrollere meg til og ikke røre det pga det blir mye værre vist jeg først begynner å klø så det er bare sånn det blir uten at jeg er nær. Føler ikke jeg har tørr hud men mulig noe men ikke så det synes da 

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg mistenker at du ikke bruker rett koppestørrelse og at merkene rett og slett er bh som ligger for tett /gnager. Dette ser mer ut som tørr og irritert hud fremfor et eksem eller allergi. Jeg er ingen lege, me hadde gått til en undertøysbutikk og fått vurdert og målt størrelse!

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...