AnonymBruker Skrevet fredag kl. 22:15 #1 Skrevet fredag kl. 22:15 Klør. Gjentagende utslett kun på brystet. Ikke under men på siden. Skal man sjekke sånn eller bare allergi? Hadde du sjekket? Det forsvinner men kommer tilbake fra tid til annen Anonymkode: 187f6...572
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 22:29 #3 Skrevet fredag kl. 22:29 Er sårene kommet av at du klør eller var det sånn det startet? Jeg ville gått til lege. Kanskje bare tørr hud, men greit å sjekke. Jeg klør på magen av og til, da får jeg like merker som dine, men det kommer av at jeg har klødd. Fuktighetskrem hjalp fordi det viste seg å være tørr hud bare. Anonymkode: 9a4e9...8b6 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 22:47 #4 Skrevet fredag kl. 22:47 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Er sårene kommet av at du klør eller var det sånn det startet? Jeg ville gått til lege. Kanskje bare tørr hud, men greit å sjekke. Jeg klør på magen av og til, da får jeg like merker som dine, men det kommer av at jeg har klødd. Fuktighetskrem hjalp fordi det viste seg å være tørr hud bare. Anonymkode: 9a4e9...8b6 Jeg klarer og kontrollere meg til og ikke røre det pga det blir mye værre vist jeg først begynner å klø så det er bare sånn det blir uten at jeg er nær. Føler ikke jeg har tørr hud men mulig noe men ikke så det synes da Anonymkode: 187f6...572 1
Silesilje Skrevet lørdag kl. 05:59 #5 Skrevet lørdag kl. 05:59 Jeg mistenker at du ikke bruker rett koppestørrelse og at merkene rett og slett er bh som ligger for tett /gnager. Dette ser mer ut som tørr og irritert hud fremfor et eksem eller allergi. Jeg er ingen lege, me hadde gått til en undertøysbutikk og fått vurdert og målt størrelse! 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå