AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Skrevet 15 timer siden Hvordan er dere jenter med sex under mensen? Er det no-go? Eller kjører dere på? Som mann har jeg jo opplevd noen varianter opp gjennom årene. Når det begynner dra seg til etter en date, så er det noen som er tidlig ute å varsle at dette er ikke rette uka. Andre sier ingenting før vi er kommet under dyna. Noen vil bare kjøre på, andre byr på andre alternativ, som 2'ern. Du vet du har truffet ei hardcore jente når hun instruerer deg til å smelle den opp i 2'ern på 2. date. Med mensen og tampong inne. Noen med en artig historie om temaet? Anonymkode: 5db70...f6f
Strigiformes Skrevet 14 timer siden #2 Skrevet 14 timer siden Jeg er på mitt aller kåteste når jeg har mensen. Har dessverre ingen gode historier. Bare vonde. Trodde jeg var ferdig med mensen en gang, men det var antydning til det, og det var visst nok. Har aldri følt meg så skamfull i hele mitt liv. Så det tør jeg ikke igjen. Analsex er helt utelukket for min del. Prøvde det en gang, og det var bare en vond opplevelse...
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Skrevet 14 timer siden Det fungerer ikke for min del, jeg har endometriose så jeg blør masse og har helt ekstremt intense smerter. Anonymkode: 73606...a69
PITTY Skrevet 13 timer siden #4 Skrevet 13 timer siden Mann. Har en traumatisk opplevelse på dette tema. Jeg var utro mot min rent ut frigide kjæreste. Jeg var kjempe-frustrert i det forholdet husker jeg. I et mørkt rom foregikk utroskapet med min hvite t-trøye fortsatt på. La ikke merke til det før jeg kom hjem. Det så ut som jeg hadde vært med i en trafikkulykke. Kjæresten lå heldigvis og sov. Det ble en løpetur til en søppelkasse langt unna. Fæl historie, vet.
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Skrevet 13 timer siden No go. Så utrolig grisete. Anonymkode: 937a8...94b 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Skrevet 13 timer siden Vi har mensensex og mannen har ingenting i mot det. Behovet for nærhet og sex overstyrer litt blod for oss begge. MEN det er ikke en fetish hos oss, så mensensex er ikke en super-turnon. Anonymkode: 2b98d...d9e
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Skrevet 13 timer siden Hos oss hadde vi helt vanlig sex under mensen i årevis. Håndkle under og that's it. Ble jo blodete på pikk og underliv, men vi kjørte på. Etter noen år gadd vi ikke. Vi hadde jo tilgang til hverandre uansett, så hvorfor stresse akkurat disse dagene. Et bakstikk eller en ridetur i dusjen kunne fortsatt skje, eller en BJ hvis det var nød, men gradvis forsvant altså menssex. Anonymkode: 49123...0bc
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #8 Skrevet 13 timer siden Akkurat under mens gidder ingen av oss. Anonymkode: 46ef4...730 1
Mardina Skrevet 13 timer siden #9 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan er dere jenter med sex under mensen? Er det no-go? Eller kjører dere på? Som mann har jeg jo opplevd noen varianter opp gjennom årene. Når det begynner dra seg til etter en date, så er det noen som er tidlig ute å varsle at dette er ikke rette uka. Andre sier ingenting før vi er kommet under dyna. Noen vil bare kjøre på, andre byr på andre alternativ, som 2'ern. Du vet du har truffet ei hardcore jente når hun instruerer deg til å smelle den opp i 2'ern på 2. date. Med mensen og tampong inne. Noen med en artig historie om temaet? Anonymkode: 5db70...f6f No go under mensen. Jeg har kraftige blødninger og blir satt ut i 2-3 dager 😥 Da er penetrering uaktuelt. Det vet han heldigvis, så han prøver seg ikke. 1
Miss91 Skrevet 10 timer siden #10 Skrevet 10 timer siden Vi kan ha sex selv om jeg har mensen, men det er jo ikke like fritt.. deilig, men best uten 😅
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #11 Skrevet 10 timer siden Vi har ikke noe problem med sex under mensen. Har man lyst så har man lyst! Anonymkode: 67f5e...87b
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #12 Skrevet 10 timer siden Under mensen er jeg ikke interessert i sex. Det er ikke mannen heller, så de 5-6 dagene i måneden holder vi oss unna. Anonymkode: 4198f...e52
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #13 Skrevet 10 timer siden Vi har gjerne analsex, men ikke pga mensen. Mens er ingen hindring, og faktisk kan det være lindrende ved menssmerter. Anonymkode: 8f67f...941 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Skrevet 2 timer siden Har skjedd en tre-fire ganger, da kun med kondom. Men ellers frister det ikke. Anonymkode: b662f...75c
AnonymBruker Skrevet 35 minutter siden #16 Skrevet 35 minutter siden Det blir varmt og sølete, friksjonen minker, og det stinker, så mensensex frister ikke lenger. M57 Anonymkode: 7d535...060
AnonymBruker Skrevet 21 minutter siden #17 Skrevet 21 minutter siden Brannbil må til innimellom. Man vasker seg jo uansett... Anonymkode: 761c0...d91
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå