Gå til innhold

ut på tur aleine, hvor?

Gjest lillem

Anbefalte innlegg

Gjest lillem

Jeg skal ut på tur i løpet av sommeren aleine, og lurte på om det er noen av dere som har no goe forslag til hvor? Var i Tyrkia i fjor men der likte jeg meg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Hva slags ferie er du ute etter? Det er litt lettere å gi gode råd om vi vet om du vil shoppe, ligge på stranda, feste, kunst- og kulturferie, aktivitetsferie....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer også å ta en uke på et varmt sted alene i sommer. Vil til et relativt rolig sted, men gjerne uten "1000 barnefamilier". ! Ikke så om å gjøre når man ikke har med barn selv... :ler:

Har planer om å slappe av i solen, bade, lese bøker og spise god mat. Helst et land som ikke er så altfor dyrt.

Forslag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillem

liker å oppleve litt ting, er rastløs av meg så er nødt tel å gjøra andre ting enn å bare ligge på stranda. Må ikke væra alt for varmt der, og litt shopping må man jo ha med seg når man er på ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Jeg vurderer også å ta en uke på et varmt sted alene i sommer. Vil til et relativt rolig sted, men gjerne uten "1000 barnefamilier". ! Ikke så om å gjøre når man ikke har med barn selv...  :ler:

Har planer om å slappe av i solen, bade, lese bøker og spise god mat. Helst et land som ikke er så altfor dyrt.

Forslag?  :)

Italia, kanskje? Sicilia eller noe lignende.

liker å oppleve litt ting, er rastløs av meg så er nødt tel å gjøra andre ting enn å bare ligge på stranda. Må ikke væra alt for varmt der, og litt shopping må man jo ha med seg når man er på ferie.

Cape Town er en spennende by. Når det er sommer her er det ikke veldig varmt der, akkurat passe. Og shopping og aktiviteter er det mye av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil et varmt sted men vil slippe innpåslitne menn, kan du prøve Portugal. Fastlandet, eventuelt Madeira eller Azorene. Jeg har reist en del der og følt meg både trygg og pent behandlet. Hyggelige folk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hvis du vil et varmt sted men vil slippe innpåslitne menn, kan du prøve Portugal. Fastlandet, eventuelt Madeira eller Azorene. Jeg har reist en del der og følt meg både trygg og pent behandlet. Hyggelige folk :)

Enig! Portugal har alt du er ute etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...