Gjest Gjest Skrevet 5. april 2006 #1 Skrevet 5. april 2006 Går det an å bruke dette sukkeret fordet? Er det en måte å få det fuktig igjen på, uten å ødelegge det?
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2006 #2 Skrevet 5. april 2006 Brunt sukker holder seg best i en boks i kjøleskapet
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2006 #3 Skrevet 5. april 2006 Så da skal jeg altså ta det tørre sukkert inn i en boks så i kjøleskapet, eller er det forsent nå som det allerede er en murstein?
Majka Skrevet 5. april 2006 #4 Skrevet 5. april 2006 Husker det brune sukkeret pleide å bli murstein hjemme når jeg var liten. Pleide å hamre løs litt etter litt Litt tidkrevende, men funket fint det.
Gjest gjesta Skrevet 5. april 2006 #5 Skrevet 5. april 2006 Jeg har puttet litt vann (eller annen væske ) på de harde klumpene. Da har de løsnet seg raskt opp. Er jo et problem hvis alt sukkeret er en eneste stor klump, har stått og slått store klumper på kjøkkenbenken for å få mindre klumper
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2006 #6 Skrevet 5. april 2006 Takk for svar. Da vet jeg hvertfall at jeg ikke trenger å kaste det
Brunhilde Skrevet 5. april 2006 #7 Skrevet 5. april 2006 Hvis du varmer det bittelitt i mikro'en skulle det bli mykt og fint igjen.
skrue Skrevet 6. april 2006 #9 Skrevet 6. april 2006 Kan iallefall si med erfaring at det fungerer fint å bruke det i pepperkaker. Uansett er det bare litt av fuktigheten som er borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå