Nobetterthanaman Skrevet 16. januar #1 Skrevet 16. januar (endret) . Endret 29. januar av Nobetterthanaman
AnonymBruker Skrevet 17. januar #2 Skrevet 17. januar Jeg har ikke like store problemer som deg. Men når jeg først reagerer så er det vanskelig å få det til å roe seg. Derfor prøver jeg å unngå mine kjente triggere. Det er litt utfordrende om vinteren med stor temperatur forskjell mellom ute å inne. Så å kle av seg etter å ha vært ute er et typisk øyeblikk jeg ofte reagerer. Samme med etter dusj. Spesielt bena er ekstra sensetive for dette. Må passe på at jeg ikke føler noe spesiel temperatur forskjell i disse øyeblikkene. Holder med at noen åpner baderomsdøra når jeg står i håndkle så er det i gang. Nei hvis dette ofte blir så ille at du ikke kan bruke hendene er nok ikke du en god kandidat for heimevernet. Anonymkode: 0fa2a...9b3
AnonymBruker Skrevet 17. januar #3 Skrevet 17. januar Vår datter har det, og vi ble rådet til å flytte utenlands. Det har vi gjort, og det har gitt henne et nytt liv❤️ Hun reagerte på kulde med å kaste opp, besvime og anafylaktisk sjokk. Så vær forsiktig. Du kan få en test med isbit på armen, som bekrefter tilstanden. Vår datter har sluttet med alle medisiner etter at vi flyttet til et varmt sted. Hun kan fortsatt bli veldig kvalm om det har vært en kjølig dag, men det er heldigvis sjelden. Anonymkode: 288d3...b15 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar #4 Skrevet 17. januar Jeg opplever lignende, og flyttet til varmere strøk hvor jeg fikk umiddelbar lindring og bedring. Dessverre så måtte jeg flytte hjem til Norge i sommer, og har nå opplevd norsk vinter for første gang på 15 år, og jeg holder på å krepere. Har magesmerter og ekstrem kvalme daglig, som forverres jo kaldere det er. Har smerter i kroppen, og er så uvel at jeg stort sett ikke klarer å forlate boligen. Håper bare jeg får innvilget uføretrygd sånn at jeg kan ta med den tilbake til varmere strøk. Anonymkode: 3ad99...482
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå