oslojente Skrevet 25. november 2002 #1 Del Skrevet 25. november 2002 Herregud!!! :o Jeg har så vondt i magen i dag at jeg tror jeg stuper snart! jeg er på første dagen av menstrasjonen, også har jeg diarè i tillegg. Men det romler og romler inni der også.. Kolikk? Herregud, det gjør så VONDT! Har noen noen gode råd? Jeg er litt imot medikamenter... Og hvorfor får man egentlig diarè under menstrasjonen?? Merkelig det der.. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 25. november 2002 #2 Del Skrevet 25. november 2002 Wow.. jeg trodde jeg var det eneste med DET problemet.. :o Hvorfor vet jeg ikke, men ondskapsfullt er det. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 25. november 2002 #3 Del Skrevet 25. november 2002 Aha.. Søkte på doktoronline, det er tydeligvis et veldig vanlig problem. Fant dette utsagnet: SVAR: Det er fordi det i forb. med menstruasjon produseres noen stoffer (prostaglandiner) som påvirker muskulatur i livmor og som påvirker tarmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 25. november 2002 #4 Del Skrevet 25. november 2002 Og det hjelper MYE hvis man holder seg unna sukker de dagene før og under menstrasjonen. -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alida Skrevet 25. november 2002 #5 Del Skrevet 25. november 2002 Jeg pleier alltid ta Naproxyn ved menstruasjonssmerter. Det er det eneste som har fungert for meg! Fåes reseptfritt på apoteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslojente Skrevet 26. november 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 26. november 2002 Hvordan kan man holde seg unna sukker i dagene før mensen? Det går jo ikke! Det er da man har lyst på søte ting.. Fy søren, vi lever i en urettferdig verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 26. november 2002 #7 Del Skrevet 26. november 2002 Hvordan kan man holde seg unna sukker i dagene før mensen? Det går jo ikke! Det er da man har lyst på søte ting.. Fy søren, vi lever i en urettferdig verden! Kunne ikke sagt det bedre selv :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 26. november 2002 #8 Del Skrevet 26. november 2002 Naproxen er supert mot smertene. Bare pass på å ta de før det blir for ille, hvis ikke så kan det ta en god stund før det virker. Så ingen vits å leke martyr:) Må bare si at jeg kjenner meg igjen i det dere andre skriver, godt det ikke bare er meg som har det slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå