AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Skrevet 19 timer siden Sliter sykt mye med utmattelse den siste uka, kan ikke huske at d er har vært så ille tidligere. ikke flere dager på rad hvertfall. føles nesten som hjernetåke og slapphet blanda. Jeg er våken, jeg er der men hodet føles «full» nesten som jeg sovner. prøvd å gå ut men det er så kaldt og det generelt gjør meg slapp og trøtt: jobber ikke, så ingen fast rutine. sover 1-2, våkner 10. idag feks sov jeg nok, men kan ikke skjønne hvorfor jeg er så utmatta. tatt tabletter for vitamin og jern da jeg hadde mangel før, men nå er lageret nesten full, forsatt disse symptomer har gått til legen før pga utmattelse, men aldri blitt tatt seriøs. Men det var mer enkeltdager, nå er det mer. jeg føler alt jeg gjør tvinger jeg meg til. Kan feks gå 30 min tur, men det er med slapp kropp og trøtthet. feks nå er kl 17.00 og jg holder på å sovne selv med full søvn! Vært hjemme hele dagen, med unntak av en kort luftetur på 5 min. Klarte ikke å gå mer pga glatt blir så parnoid da jeg har helseangst også. vet ikke om d er følelsen av at jeg føler meg ensom, ønsket jeg hadde kjæreste eller hva men legit trøtt hele dagen. stresser ikke så mye, tenker av og til på ferier og finne mann. Men det vil jeg mer si er «små stress». Er ikke sånn mye jeg stresser m i hverdagen. har dere noen gode tips? Når søvn ikke hjelper vet jeg ikke hva gjør. i tilegg noen som kan gi meg ro? Får typ angst av at kroppen føles så unormal. føler meg så rar bare Anonymkode: c833b...0af 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Skrevet 14 timer siden Det at du har angst i en eller annen form, er en skikkelig energityv. Du trenger antagelig hjelp av noen som kan se på hele bildet av søvn, aktivitet, kosthold, psykisk helse, i tillegg til å sjekke stoffskiftet etc. Anonymkode: acb4b...936 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden Passer du på å få i deg nok d-vitamin, fisk og slikt nå på vinteren? Anonymkode: 45585...f12
AnonymBruker Skrevet 14 minutter siden #4 Skrevet 14 minutter siden Jeg begynte å tracke syklusen og kan nå se det når jeg må roe ned og ikke for å slippe å bli totalt utmattet. Før jeg begynte å tracke syklusen forstod jeg ikke hvorfor jeg var så ekstremt utmattet i perioder som egentlig ikke burde være så utmattende sammenlignet med andre uker. I tillegg så merker jeg at dårlig daglig rutine gjør meg mere utmattet i perioden hormonnivået er lavt. Anonymkode: 87d23...21f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå