AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:00 #1 Skrevet fredag kl. 13:00 Ikke lett for dere å vite... men for en lang tid tilbake så handlet jeg i en butikk å stod i selvbetjent kassaen. Det satt en i kassa over meg så han kunne se rett bort på meg. Etter jeg hadde betalt følte jeg at noen kikket, så opp og det var han. Han smilte da jeg så bort og jeg smilte tilbake. Ble litt kleint bare😄 Så forrige uke var jeg i samme butikk. Glemte melk å løp inn i butikken igjen. Da stod han på høyre side å så jeg løp forbi. Tilbake samme vei igjen kunne jeg se i sidesynet at han kikket og jeg så bort på han. Så ! Siste gang igår... jeg gikk mot brødene og han stod på motsatt side, ca 5m unna meg og pratet til en kollega, men han hadde ansiktet mot meg. Så de pratet og jeg valgte brød. Da jeg gikk mot han så kikket han på meg mens kollegaen pratet til han. Det var litt lenge. Kan hende han tenkte på noe men jeg følte det var meg. Kan det høres ut som han er begeistret? (Eneste er nok at han er litt ung.) Anonymkode: a0301...6ce
Lorian Skrevet fredag kl. 13:03 #2 Skrevet fredag kl. 13:03 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan det høres ut som han er begeistret? Anonymkode: a0301...6ce Fin historie. Ja det kan tyde på at han liker det han ser ☺️
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:16 #3 Skrevet fredag kl. 13:16 Lorian skrev (12 minutter siden): Fin historie. Ja det kan tyde på at han liker det han ser ☺️ Ja eller bare meg som overtenker😅 veldig søt ung mann. Han er kanskje ikke mer enn 24 og jeg 34 🙈 Anonymkode: a0301...6ce
Lorian Skrevet fredag kl. 13:27 #4 Skrevet fredag kl. 13:27 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja eller bare meg som overtenker😅 veldig søt ung mann. Han er kanskje ikke mer enn 24 og jeg 34 🙈 Anonymkode: a0301...6ce Du holder deg vel godt da 😉 Det kan selvfølgelig være noe annet, men hadde en yngre kvinne sett på meg og smilt så hadde jeg bare sett på det som positivt ☺️ Du får dra litt oftere i denne butikken tror jeg 😅
Q2012 Skrevet fredag kl. 13:36 #5 Skrevet fredag kl. 13:36 Sier Hei til han neste gang og se han startet en samtale.
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 18:36 #6 Skrevet fredag kl. 18:36 Q2012 skrev (4 timer siden): Sier Hei til han neste gang og se han startet en samtale. Hmmm ja ☺️ Anonymkode: a0301...6ce
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå