AnonymBruker Skrevet 16. januar #1 Skrevet 16. januar Hei! Vi skal gifte oss nå om noen uker, og jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg. Legger ved noen forslag som jeg håper dere kan se litt på og kommentere til Det blir i rådhuset (tar sånn 5 min) også skal vi spise ute på restaurant etterpå. Brudekjole synes jeg derfor kanskje blir litt for overpyntet, men jeg fant noen som ligner litt men noe nedtonet. Hva tenker dere? Anonymkode: 208d0...423 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar #2 Skrevet 16. januar Ville sett etter noe litt lengre. De blir for korte synes jeg. Typisk sommerkjoler for unge jenter Anonymkode: a9c1e...7e8 9 7
AnonymBruker Skrevet 16. januar #3 Skrevet 16. januar Sommerkjole i februar blir litt snodig tenker jeg. Hadde også gått for noe annet enn hvitt. Anonymkode: fb892...a55 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar #4 Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ville sett etter noe litt lengre. De blir for korte synes jeg. Typisk sommerkjoler for unge jenter Anonymkode: a9c1e...7e8 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sommerkjole i februar blir litt snodig tenker jeg. Hadde også gått for noe annet enn hvitt. Anonymkode: fb892...a55 Tenkte også de var litt korte, men lange hvite ble plutselig litt mye igjen. Prøver å finne noe som går til leggene typ Anonymkode: 208d0...423
AnonymBruker Skrevet 16. januar #5 Skrevet 16. januar Men er det innafor å bruke en lang brudekjole på restaurant? Anonymkode: 208d0...423
AnonymBruker Skrevet 16. januar #6 Skrevet 16. januar Det tar lenger tid enn 5 min😅 Jeg gifta meg i rådhuset i fjor, selve sermonien tar ca 15 min men det er jo mer enn det totalt fra start til slutt og det er noe eget med bryllupsdagen selv når en holder det lite, enkelt og ganske casual. Jeg valgte en utypisk kjole selv men er veldig glad for at jeg valgte å pynte meg, ha en bukett og få tatt noen bilder fordi det ble en utrolig fin helhet av det. Jeg synes alle tre alternativene er mindre enn du fortjener. Du fortjener en kjole du virkelig føler deg fin i og liker, den må ikke være hvit heller om det blir for brudete for deg. Anonymkode: 8694b...a62 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar #7 Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det tar lenger tid enn 5 min😅 Jeg gifta meg i rådhuset i fjor, selve sermonien tar ca 15 min men det er jo mer enn det totalt fra start til slutt og det er noe eget med bryllupsdagen selv når en holder det lite, enkelt og ganske casual. Jeg valgte en utypisk kjole selv men er veldig glad for at jeg valgte å pynte meg, ha en bukett og få tatt noen bilder fordi det ble en utrolig fin helhet av det. Jeg synes alle tre alternativene er mindre enn du fortjener. Du fortjener en kjole du virkelig føler deg fin i og liker, den må ikke være hvit heller om det blir for brudete for deg. Anonymkode: 8694b...a62 Jeg har ikke noe i mot brudete, men jeg er redd det blir litt harry i et sånt type bryllup Anonymkode: 208d0...423
Daisy-love Skrevet 16. januar #8 Skrevet 16. januar Jeg synes det øverste er lang nok, men det kommer også an på hvor høy du er, og hvor den treffer. Med en annen farge enn hvit kan du ha strømper og sorte støvletter om du ønsker, som kanskje er litt mer passende for årstiden. Jeg må ellers si at jeg syntes de var fine, og om du ønsker å få med hvitt så gjør du det, og en enkel brudekjole på restaurant går fint. Regner med det er en litt finere restaurant, selv om det nok går helt fint ellers også 😊 Gratulerer 😊 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar #9 Skrevet 16. januar Kjempe fine alle tre, og ikke mer brudete enn at du kan bruke de senere som sommerkjole. Liket 3 best, så 1 og tilslutt 2. Anonymkode: f3378...fa3 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar #10 Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke noe i mot brudete, men jeg er redd det blir litt harry i et sånt type bryllup Anonymkode: 208d0...423 Det er ikke harry å gifte seg eller kle seg pent på bryllupsdagen sin😅 Jeg gifta meg i november og hadde kjole til kneet ca selv, så hadde jeg en lang kåpe over. Kåpa var brun men kjole og sko var hvite. Jeg synes ikke lengden på kjolene du viste var feil, det er begrensa hvor mye man er ute på en sånn dag uansett men jeg synes alle kjolene så billige ut i snitt og materialer. De ser greie ut på modellen der de utvilsomt er både festa med klips og bildene er redigrete men i dagslys irl vil de nok neppe få deg til å føle deg flott og det er den følelsen jeg tenker du bør prøve å få tak i på bryllupsdagen din☺️ Anonymkode: 8694b...a62 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar #11 Skrevet 16. januar Hvor mange gjester, og er det en helt vanlig restaurant hvor dere bare sitter blant alle andre? Jeg hadde følt meg malplassert i brudekjole på en vanlig restaurant. Anonymkode: c2d5a...ca1 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar #12 Skrevet 16. januar Daisy-love skrev (5 minutter siden): Jeg synes det øverste er lang nok, men det kommer også an på hvor høy du er, og hvor den treffer. Med en annen farge enn hvit kan du ha strømper og sorte støvletter om du ønsker, som kanskje er litt mer passende for årstiden. Jeg må ellers si at jeg syntes de var fine, og om du ønsker å få med hvitt så gjør du det, og en enkel brudekjole på restaurant går fint. Regner med det er en litt finere restaurant, selv om det nok går helt fint ellers også 😊 Gratulerer 😊 Synes den var finest. Tenkte kanskje den også en brudebukett til og hvite flats av noe slag. Jeg er 1.75 høy Takk takk Anonymkode: 208d0...423 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar #13 Skrevet 16. januar Må du ha hvit? Jeg brukte også en helt annen kjole enn brudekjole, også rådhuset, men helt annen farge enn hvit. Samme gjorde venninnen min. Kjolene var veldig fine. Ikke bry deg om hva andre tenker om lengde, det er 100% opp til deg. Jeg kunne fint hatt korte. Anonymkode: 52c25...91b
AnonymBruker Skrevet 16. januar #14 Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Må du ha hvit? Jeg brukte også en helt annen kjole enn brudekjole, også rådhuset, men helt annen farge enn hvit. Samme gjorde venninnen min. Kjolene var veldig fine. Ikke bry deg om hva andre tenker om lengde, det er 100% opp til deg. Jeg kunne fint hatt korte. Anonymkode: 52c25...91b Må ikke, jeg bare tror jeg vil føle meg litt mer som brud hvis den er hvit. Men åpen for forslag ^_^ Anonymkode: 208d0...423
AnonymBruker Skrevet 16. januar #15 Skrevet 16. januar Hva tenker man om denne? Litt bedre på lengden, synes jeg Anonymkode: 208d0...423
AnonymBruker Skrevet 16. januar #16 Skrevet 16. januar Jeg brukte en kort sånn selv, følte meg mest vel i det. Tenker en skal være komfortabel selv. Anonymkode: 62569...e0b 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar #17 Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvor mange gjester, og er det en helt vanlig restaurant hvor dere bare sitter blant alle andre? Jeg hadde følt meg malplassert i brudekjole på en vanlig restaurant. Anonymkode: c2d5a...ca1 Vi blir 12. Det er en fin restaurant, men det vil jo være andre der ja. Usikker på om de har eget rom. Jeg har bedt om muligheten for det i reservasjonen da Anonymkode: 208d0...423
AnonymBruker Skrevet 16. januar #18 Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Må ikke, jeg bare tror jeg vil føle meg litt mer som brud hvis den er hvit. Men åpen for forslag ^_^ Anonymkode: 208d0...423 Men det er så forskjellig, hva man føler seg vel i. Hvis du vil ha hvit gjør det, bare tenkte du hadde mer valg ellers. Min venninne hadde dyp lilla, veldig sånn ballkjole aktig, bare skuldre og lang. Jeg hadde dyp grønn som var veldig vintage i stilen og mye kortere, med lange armer. Anonymkode: 52c25...91b
Hulderen Skrevet 16. januar #19 Skrevet 16. januar Jeg syns du skal unne deg en skikkelig brudekjole. Det er mye å velge blant på finn.no Det er en stor dag, både for deg og brudgommen (eventuelt den andre bruden). Du vil vel pynte deg for ham/henne?
AnonymBruker Skrevet 16. januar #20 Skrevet 16. januar Jeg syns ingen av de kjolene var fine i det hele tatt. Ser ut som polyesterkjoler fra Bik Bok laget for tenåringsjenter. Men nå er jeg godt voksen da. I din situasjon hadde jeg heller valgt noe mer enkelt og elegant, kanskje todelt? Enklere å bruke igjen senere. Anonymkode: 14b50...8a0 5 1 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå