Huldra:) Skrevet 5. april 2006 #1 Skrevet 5. april 2006 Mamma er i gang med å lete etter kjole til bryllupet. Hun har lyst på et to-delt sett med topp og skjørt. Har mamma'ne deres kjøpt antrekk? Evt hva? Og har dere tips til butikker i Oslo som jeg kan ta henne med til?
Kara W Skrevet 5. april 2006 #2 Skrevet 5. april 2006 Jeg har vært med moren min rundt en del, og vi har ikke klart å finne noe passende. Hun er ikke spesielt kresen, men hun er snart 60 og har ikke lenger en ungdommelig figur, akkurat. Enten blir hun presentert med stroppløse, tettsittende kjoler, eller så er det store, formløse greier. Hun blir veldig glad om noen har noen brukbare tips. Vi kom frem til at det må være en slags test. Hvis gommen kan stå ved alteret, se moren i en av disse kreasjonene kommende nedover midtgangen, tenke "Om 30 år er det der min kone!" og alikvell si ja, så vet man at det er ekte kjærlighet
Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2006 #3 Skrevet 5. april 2006 Mamma er også på jakt etter noko som kan kle ein vaksen og rund kropp på 54 år! Tips mottas med takk!
Gjest lillelou Skrevet 5. april 2006 #4 Skrevet 5. april 2006 Sjekk ut Design Forum. Litt alternativ stil, kanskje, men veldig mye flott, og massevis som passer glimrende for damer i "mamma-alder".
Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2006 #5 Skrevet 5. april 2006 Sjekk ut Design Forum. Litt alternativ stil, kanskje, men veldig mye flott, og massevis som passer glimrende for damer i "mamma-alder". ← Har dei ei nettside?
Huldra:) Skrevet 5. april 2006 Forfatter #7 Skrevet 5. april 2006 Vi kom frem til at det må være en slags test. Hvis gommen kan stå ved alteret, se moren i en av disse kreasjonene kommende nedover midtgangen, tenke "Om 30 år er det der min kone!" og alikvell si ja, så vet man at det er ekte kjærlighet ← Mamma er "bare" i midten av 40årene hun da, og er ikke sånn lag-på-lag-type, men jeg gikk forbi en butikk i dag som heter Marinka. Tror dere de kan ha noe?
Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2006 #8 Skrevet 5. april 2006 Åhr, kvifor har ikkje Design Forum bilde av kleda sine på nett.....
Calla Skrevet 5. april 2006 #9 Skrevet 5. april 2006 Mamma er 55 og hadde på seg denne kjolen i bryllupet vårt. Enkel, søt og sommerlig..og med sjal til syns jeg den passer fint til eldre damer.
Calla Skrevet 5. april 2006 #11 Skrevet 5. april 2006 tihi.. Ja hun var så søt den dagen så! Tror hun kjøpte kjolen i Italia. Men nå som sommeren nærmer seg må det jo komme flere slike typer kjoler i butikkene her og tenker jeg. Kjolen trenger jo ikke være såå pyntet i seg selv heller, hvis man har litt fine smykker og slikt til.
kitekatt Skrevet 5. april 2006 #12 Skrevet 5. april 2006 Mamma er i gang med å lete etter kjole til bryllupet. Hun har lyst på et to-delt sett med topp og skjørt. Har mamma'ne deres kjøpt antrekk? Evt hva? Og har dere tips til butikker i Oslo som jeg kan ta henne med til? ← Hva med dennenettbutikken?
Netten Skrevet 5. april 2006 #13 Skrevet 5. april 2006 Ini Style har sinnsykt masse fint! Og de har store str. også. Vet ikke om butikken finnes i Oslo, men i Bergen har de den på Sartor senter (Sotra), og Åsane senter.
lillesky Skrevet 5. april 2006 #14 Skrevet 5. april 2006 Utrolig lekkert antrekk til mamman din, cons! Og: jeg synes yngre damer også kan ha sånt.
IdaC Skrevet 6. april 2006 #15 Skrevet 6. april 2006 Huldra: I den andre brudebutikken i den byen du kjøpte brudekjolen din, så har de utolig mye fint selskapstøy. Du har sikkert gått forbi den? Mamma kjøpte en nydelig kjole der til bryllupet vårt, og til og med min søster som da var høygravid fant nydelig kjole. De har både kjoler og todelte drakter. Ellers så har du den kjolebutikken som er så populær ved togstasjonen, der er det også mye fint å finne, utrolig bra service og alt koster 1990 kr. De har vledig mange drakter til voksne damer
Huldra:) Skrevet 7. april 2006 Forfatter #16 Skrevet 7. april 2006 Så fin moren din var, cons Og IdaC: Takk for gode butikktips. Skal sørge for å få tatt en tur dit etter påske ja Ellers har jeg kanskje funnet en potensiell butikk her: www.kriss.nu På nettsidene deres så det ikke ut til å være så veldig pyntede klær, men jeg innbiller meg at utvalget er større i butikkene. Mener å ha vært innom der tidligere en gang. De har butikker på Glasmagasinet og Sten&Strøm i Oslo På disse senterne burde det jo være flere butikker som har passende tøy for slike anledninger...
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #17 Skrevet 7. april 2006 På Annabee i Drammen har de noen to-delte sett til mammaer.....
Lemona Skrevet 8. april 2006 #18 Skrevet 8. april 2006 Min mor på 50+ kjøpte et lekkert to-delt antrekk på en butikk som heter Miss Bee (finnes i allefall på Bryn Senter og Manglerud senter) i fjor. De har i allefall klær til voksne damer som ikke er altfor damete.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå