tankebobla Skrevet fredag kl. 10:32 #1 Skrevet fredag kl. 10:32 Hvilken app bruker dere som er enkel å bruke?
Theofrastus Skrevet fredag kl. 10:50 #2 Skrevet fredag kl. 10:50 Bruker bare Notepad på pcn. Tror ærlig talt det er mer arbeid å lete opp ting på en app en og bare se bakpå varene å regne sammen. Er ikke akkurat vanskelig mattematikk som skal til.
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 12:33 #3 Skrevet fredag kl. 12:33 jeg brukte vektklubben, men for meg så var det lettere og gå ned i vekt uten og tenke på kalorier og ikke ha et anstrengt forhold til mat Anonymkode: fed1f...587
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:03 #5 Skrevet fredag kl. 15:03 Prøvde ut et par-tre stykker her på nyåret, og for meg var det Lifesum som klikka enklest og jeg skjønte hva jeg skulle gjøre. Om den er best eller andre er bedre aner jeg ikke. Men funker godt nok for meg, og enkelt nok til at jeg faktisk fyller den inn. Så da gadd jeg ikke lete mer. Det meste av matvarer ligger ferdig der, så du kan klikke på i liste. Når du starter en ny dag ligger ting du har spist før som forslag for f.eks frokost, så du slipper å søke og lete. Veldig enkelt for meg som ofte spiser noenlunde det samme til frokost/lunch/kvelds. Bruker gratisutgaven foreløpig, men har nok funksjon for meg. Anonymkode: 191d2...9c6 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 15:05 #6 Skrevet fredag kl. 15:05 Theofrastus skrev (4 timer siden): Bruker bare Notepad på pcn. Tror ærlig talt det er mer arbeid å lete opp ting på en app en og bare se bakpå varene å regne sammen. Er ikke akkurat vanskelig mattematikk som skal til. Det troddd jeg også, og drev å skreiv ned for hånd faktisk. Men må innrømme app var enda enklere, og mye mer praktisk enn jeg trodde Anonymkode: 191d2...9c6
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:42 #7 Skrevet fredag kl. 16:42 Foodvisor er jeg fornøyd med. tar de fleste stekkoder, og ai-funksjonen og kamerafunksjonen er også overraskende presis. Anonymkode: 8a663...b43
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:28 #8 Skrevet lørdag kl. 09:28 My fitness pal. Scanner strekkoder på de fleste matvarer Anonymkode: 7f6e0...d04 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå