Gå til innhold

Pushy mann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har truffet hverandre gjennom en datingapp. Planlegger å treffes snart. Men i siste har jeg merket at han var vært veldig pushy på ting. Bla lagt fokus på når vi skal reise sammen på sydenferie og slikt, og spør meg når jeg kan tenke meg å reise til syden med han. Jeg har sagt at vi må treffes først før vi kan planlegge en ferie sammen.

Nå han har spurt meg om hvor vi skal på date. Så har han sagt at vi bør dra til et mer skjult og privat sted hvor det ikke er mange folk, og at det er viktig for han at jeg holder datingen litt skjult.Jeg vurderer å si ifra da dette blir for mye og har sagt at jeg ikke har noe hastverk med å gå inn i et forhold.

Anonymkode: 68ae6...345

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han ville jeg kuttet ut. Det er flere røde flagg allerede før dere møtes. 

Anonymkode: bc9ef...ead

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nå han har spurt meg om hvor vi skal på date. Så har han sagt at vi bør dra til et mer skjult og privat sted hvor det ikke er mange folk, og at det er viktig for han at jeg holder datingen litt skjult.Jeg vurderer å si ifra da dette blir for mye og har sagt at jeg ikke har noe hastverk med å gå inn i et forhold.

Ummmmmmmmmmmmm that's gonna be a NO.. 

Anonymkode: 1bff1...66a

• Liker 3
Skrevet

BIG BIG NO.  Det skjønner du nok selv også. 

Folk som på EKTE er ute etter en partner for livet har ikke behov for å møtes i skjul, og har intelligens nok til å skjønne at en trenger ikke mase om sydentur lenge før en har møttes. 

Anonymkode: a84de...907

• Nyttig 2
Skrevet

Han er sikkert like vinterdeprimert som meg og vil på ferie til bedre vær - MEN DA FÅR HAN ORDNE SEG NOE ALENE😂 

Altså, hvem pusher ei man ikke har møtt til noe sånt??

Anonymkode: e4225...4ee

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Så har han sagt at vi bør dra til et mer skjult og privat sted hvor det ikke er mange folk, og at det er viktig for han at jeg holder datingen litt skjult.

No way! 

Anonymkode: b8bfc...ed3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Vi har truffet hverandre gjennom en datingapp. Planlegger å treffes snart. Men i siste har jeg merket at han var vært veldig pushy på ting. Bla lagt fokus på når vi skal reise sammen på sydenferie og slikt, og spør meg når jeg kan tenke meg å reise til syden med han. Jeg har sagt at vi må treffes først før vi kan planlegge en ferie sammen.

Dette ser ut som et tulle innlegg for meg. Du må selvfølgelig holde deg unna denne mannen 😶

• Liker 1
Skrevet

Herregud...kan du virkelig ikke tenke selv?

Anonymkode: fe199...70a

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Tuller du bare nå,eller ? Hvis ikke,så treffer du ham selvfølgelig ikke i det  hele tatt. Si at du dropper  dating på ubestemt tid,eller noe. Også bør du virkelig oppsøke psykolog, for det er ikke sånn at du skal tvile på hva du gjør her. Som om du har vanskelig for å sette grenser for deg selv / se farer.  Hvis du ikke blir flinkere med det,vil du fort kunne havne i farlige/uutholdelige situasjoner. 

Anonymkode: c5392...799

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg tipper at dette er en godt gift mann i 40-50årene som er ute etter en elsker.... Han vil lure deg inn med reiser og dyre ting. Samtidig er det stas å ligge på stranden i syden med trofe elskerinnen som ikke vet at hun er elskerinne. 

Anonymkode: 73531...2c2

• Nyttig 1
Skrevet

Du snakker med en kar som veier (noen av) sine røde flagg rett foran trynet på deg. Hvor lang tid tar det før du ser dem? 

Anonymkode: f86a5...f01

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Han er sikkert like vinterdeprimert som meg og vil på ferie til bedre vær - MEN DA FÅR HAN ORDNE SEG NOE ALENE😂 

Altså, hvem pusher ei man ikke har møtt til noe sånt??

Anonymkode: e4225...4ee

En mann som er desperat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...