AnonymBruker Skrevet 16. januar #1 Skrevet 16. januar Er det marked for det her i Norge som det (kanskje) er i USA og England eller andre land? Jeg tenker mer bean-to-bar, sjokolade laget fra kakaobønner fra én opprinnelse. 5, 10 eller 15g sjokolade med innpakning som er laget spesielt for bryllup. Sjokolade som Vigdis Rosenkilde, Nittedal Sjokoladefabrikk, Fjåk, Fjorden Sjokolade etc. Pakket inn i noe som dette: (forumet lar meg ikke poste linken, men google "wedding chocolate", så ser dere hva jeg tenker. Anonymkode: 963c2...b34 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar #2 Skrevet 16. januar Man skal aldri si aldri. Plutselig bakte jo alle muffins. Anonymkode: 71c61...8c8
AnonymBruker Skrevet 16. januar #3 Skrevet 16. januar Det er deres bryllup, gjør det akkurat slik dere ønsker❤️ Anonymkode: b8bd8...6a2
AnonymBruker Skrevet 16. januar #4 Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er deres bryllup, gjør det akkurat slik dere ønsker❤️ Anonymkode: b8bd8...6a2 Er ikke det som står i HI Anonymkode: 00f62...fef
AnonymBruker Skrevet 16. januar #5 Skrevet 16. januar Var i et noe fasjonabelt bryllup i utlandet i fjor og da hadde de et LANGT buffetbord bare med innpakket konfekt. "Logistikken" i bryllupsfesten vsr noe annerledes enn typisk norske bryllup, så sjokoladen sto der fra vi ankom lokalet. (Middagen var også buffet. Vi tok mat nåe vi ville det var fri seating. ) Anonymkode: 3e418...08d
AnonymBruker Skrevet 16. januar #6 Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er ikke det som står i HI Anonymkode: 00f62...fef Er vel ikke uvanlig at folk ikke leser HI før de svarer Anonymkode: 3e418...08d 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar #7 Skrevet 16. januar TS her: Jeg har fått interesse for sjokolade, og kunne tenke meg å selge til arrangementer som f.eks bryllup. Men koster litt å investere, så greit å vite litt😊 Anonymkode: 963c2...b34
AnonymBruker Skrevet 16. januar #8 Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): TS her: Jeg har fått interesse for sjokolade, og kunne tenke meg å selge til arrangementer som f.eks bryllup. Men koster litt å investere, så greit å vite litt😊 Anonymkode: 963c2...b34 Jeg ville tatt kontakt med firmaer som driver med bryllupsplanlegging og hørt hva de tenker, de har nok et bedre gjennomsnittsinnblikk på hva folk vil bruke penger på og om det er et marked, enn et tilfeldig utvalgt mennesker her på KG Anonymkode: 1b01f...658 3 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar #9 Skrevet 16. januar Dummeste jeg har sett på lenge Anonymkode: 57087...be1
AnonymBruker Skrevet 17. januar #10 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Dummeste jeg har sett på lenge Anonymkode: 57087...be1 Typisk umoden kommentar fra et svakt menneske. Kommer ikke engang med argumentasjon. Ubrukelig kommentar. Anonymkode: 963c2...b34 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar #11 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg ville tatt kontakt med firmaer som driver med bryllupsplanlegging og hørt hva de tenker, de har nok et bedre gjennomsnittsinnblikk på hva folk vil bruke penger på og om det er et marked, enn et tilfeldig utvalgt mennesker her på KG Anonymkode: 1b01f...658 Takk for innspill😊 Anonymkode: 963c2...b34
AnonymBruker Skrevet 17. januar #12 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (13 timer siden): TS her: Jeg har fått interesse for sjokolade, og kunne tenke meg å selge til arrangementer som f.eks bryllup. Men koster litt å investere, så greit å vite litt😊 Anonymkode: 963c2...b34 Tenker du må ha noe mer enn det for å overleve Anonymkode: e3024...9d5 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar #13 Skrevet 17. januar Virker som om folk generelt spiser mindre og mindre sjokolade egentlig. Anonymkode: bee01...0f6
Rosa Dartle Skrevet 17. januar #14 Skrevet 17. januar Jeg tror det kan være populært, men det kommer an på sjokoladen. Det er mange som har prøvd seg på sunn sjokolade, etisk sjokolade, 100 % kakaosjokolade osv., og det liker ikke nordmenn. Gjøvik sjokoladefabrikk har slitt med å få det til å gå rundt. Kakaoprisene øker hele tiden, og det vil de nok gjøre i framtiden også. Men å ha det litt sånn på si’ og ha avtaler om levering osv kan jo ikke være dumt. Vet om veldig mange som ikke er glad i kake, men gjerne ønsker seg sjokolade til kaffen.
Silesilje Skrevet 17. januar #15 Skrevet 17. januar Tror det meste går rundt så lenge man får riktig eksponering i sosiale medier! 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar #16 Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Tenker du må ha noe mer enn det for å overleve Anonymkode: e3024...9d5 TS her. Skal bare være på siden av min vanlige jobb. Bi-inntekt. Anonymkode: 963c2...b34
AnonymBruker Skrevet 17. januar #17 Skrevet 17. januar Rosa Dartle skrev (15 timer siden): Jeg tror det kan være populært, men det kommer an på sjokoladen. Det er mange som har prøvd seg på sunn sjokolade, etisk sjokolade, 100 % kakaosjokolade osv., og det liker ikke nordmenn. Gjøvik sjokoladefabrikk har slitt med å få det til å gå rundt. Kakaoprisene øker hele tiden, og det vil de nok gjøre i framtiden også. Men å ha det litt sånn på si’ og ha avtaler om levering osv kan jo ikke være dumt. Vet om veldig mange som ikke er glad i kake, men gjerne ønsker seg sjokolade til kaffen. TS her. Nå er ikke planen å lage sunn eller 100%. Men 60-70% (som jeg selv er glad i). Anonymkode: 963c2...b34
AnonymBruker Skrevet 18. januar #18 Skrevet 18. januar Hvorfor ikke, tenker jeg. Men det vil nok kreve litt markedsføring for å få det på plass. Anonymkode: c2efe...ce7
AnonymBruker Skrevet 19. januar #19 Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (På 18.1.2026 den 6.15): Hvorfor ikke, tenker jeg. Men det vil nok kreve litt markedsføring for å få det på plass. Anonymkode: c2efe...ce7 TS her. Det blir nok en del markedsføring, ja. Må vel bare ta sjansen - som alle gründere Anonymkode: 963c2...b34
AnonymBruker Skrevet 19. januar #20 Skrevet 19. januar Hvor mye tenker du at 50 sjokolader skal koste? Anonymkode: cf7f0...88d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå