Liveterspennende Skrevet 15 timer siden #1 Skrevet 15 timer siden (endret) Om du er i forhold, gift, samboende og vel etablert og fikk en fripass (ligge med en kjendis), ville du brukt dette? Ville du gitt din partner fripass om muligheten dukket opp? Lite sannsynlig for de fleste naturlig nok, men tanken er lett å leke med. Hvem ville i så fall du brukt ditt fripass på? Endret 15 timer siden av Liveterspennende Forklare fripass
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Skrevet 15 timer siden ❤️ Hans Olav Lahlum ❤️ Anonymkode: 1d61d...7f6 1 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Skrevet 11 timer siden Overhodet ikke. Anonymkode: 5bae9...ca7
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Skrevet 10 timer siden Hva er greia med å ligge med en kjendis? Neitakk. Anonymkode: 6da39...2e1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Skrevet 10 timer siden Kjendis? Nei takk. Ukjente mennesker frister ikke å ligge med. Vi har friplass og ligger med de måtte føle for innenfor avtalen. Det er fantastisk når det gjøres riktig og alle er entusiastisk med på leken. Det er ikke for alle. Anonymkode: f41da...034
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden Nei takk Kjendiser driter som andre "vanlige" folk - ikke noe spes Vil heller ha sex med den jeg elsker, nemlig kjæresten min 🤩 Anonymkode: 676fa...79a
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden Nei. Sikkert morsomt å snakke om med venninnene, men har ikke sex uten følelser, og definitivt ikke om jeg er i forhold med noen andre. Anonymkode: da7e4...90e
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden Jørn Hoel, min barndoms forelskelse. 😅 Anonymkode: 27c7e...3f6
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden Nei. Jeg har aldri vært interessert i sex uten følelser. Anonymkode: f676b...e0a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå