AnonymBruker Skrevet 19. januar #21 Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ring og si at du kan komme på kort varsel, så ringer de deg om det dukke ropp en avbestilling. Anonymkode: 6d3c8...65e Vet du hvor kort varsel det pleier å være på sånt? Usikker på om jeg hadde klart å komme inn på 1 times varsel, da jeg bor et stykke unna og ikke har bil Anonymkode: 17521...083
AnonymBruker Skrevet 19. januar #22 Skrevet 19. januar Vet noen forresten om hvilke priser det er på brystdiagnostikk privat? UL + biopsi Anonymkode: 17521...083
AnonymBruker Skrevet 19. januar #23 Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vet noen forresten om hvilke priser det er på brystdiagnostikk privat? UL + biopsi Anonymkode: 17521...083 Jeg betalere ca 5000 for trippel diagnostikk, altså mammografi, ultralyd og biopsi. Jeg fikk dessverre brystkreft første gangen når jeg var 35 år. Anonymkode: 2bb74...d2e
AnonymBruker Skrevet 19. januar #24 Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Du må jo ta kontakt slik at du får frem informasjonen om tilfellet i familien. Henvisningen er skrevet og vurdert uten denne informasjonen. Anonymkode: 7fbd1...133 Det er et søskenbarn av ts som har fått den diagnosen. De tar ikke hensyn til det. De ser på nedadstigende linje. Mor, mormor, søstre. Anonymkode: b3664...810
AnonymBruker Skrevet 19. januar #25 Skrevet 19. januar Ts her Ringte senteret og informerte om søskenbarn, men som ab over sier, så virket det ikke som det var av stor betydning. Hun satte meg opp på "kort varsel"-liste, så jeg får bare krysse fingrene. Anonymkode: 17521...083
AnonymBruker Skrevet 19. januar #26 Skrevet 19. januar Jeg hadde tatt opp lån, uaktuelt å vente til slutten av mars. Men, jeg skjønner at det offentlige ikke kan ta det kjappere dessverre, det er ikke nok ansatte til å ta alt unna til enhver tid Anonymkode: 9d6a6...897
AnonymBruker Skrevet 19. januar #27 Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts her Ringte senteret og informerte om søskenbarn, men som ab over sier, så virket det ikke som det var av stor betydning. Hun satte meg opp på "kort varsel"-liste, så jeg får bare krysse fingrene. Anonymkode: 17521...083 Uansett bra du har fått time. Som ei nevner over her, så var jo hun i 30årene når hun fikk brystkreft. Derfor man ikke skal tenke " jeg er jo så ung, jeg kan da vel ikke fø brystkreft". Statistikken viser rundt 40 men mange under og mange over. Anonymkode: 37604...bb1
Havbris Skrevet 28. januar #28 Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (På 19.1.2026 den 12.46): Vet du hvor kort varsel det pleier å være på sånt? Usikker på om jeg hadde klart å komme inn på 1 times varsel, da jeg bor et stykke unna og ikke har bil Anonymkode: 17521...083 Du får som regel minst ett døgn på deg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå