AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Er det innenfor å ha 2 fulle sett med ytterklær til alpin ski? Altså jakke og bukse , har 1 sett fra før til 5000 kr , men har så lyst på 1 sett i lys farge også , er det egentlig helt galt? Anonymkode: 169cf...761
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Jeg står ikke på ski, men om du ønsker deg 2 sett er det vel ingenting i veien med det. Anonymkode: 6b2b1...db5
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Vi står bare ca noen uker i året, og lurer derfor på om det er helt galt å ha 2 sett til nesten 10 000 kr stående, lurer også på om andre folk som står alpint har forskjellige? ts Anonymkode: 169cf...761
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Det finnes ingen som kan bestemme det for deg. Har du penger, har du lov. Jeg har 2 alpintbukser og masse jakker i ulike tykkelser. Har ingen spesifikk alpint-jakke. Bruker det som passer til været. Tykk dunjakke i kulden, tynn vindjakke i påskevarme. Anonymkode: bba0f...209
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden Noen som vil anbefale en god alpintbukse de er fornøyd med?😊 Anonymkode: e3ffe...8de
Crazydoglady Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Er det innenfor å ha 2 fulle sett med ytterklær til alpin ski? Altså jakke og bukse , har 1 sett fra før til 5000 kr , men har så lyst på 1 sett i lys farge også , er det egentlig helt galt? Anonymkode: 169cf...761 Du kan vell ha så mange du har råd til.. har man 2 så holder de vell lengre totalt så det er jo ikke sånn at det er bortkastet. Med mindre man kaster klærne før de er oppbrukt så spiller det vell ingen rolle. Går også an å selge om man skulle få lyst på noe annet igjen (sånn at det blir brukt), igjen, ingen skade skjedd på noe vis. Har 2 sett til langrenn og ett "alpint"/ vinterklær. Ingen av dem koster 5000, men det er jo min prioritering. Så mye er jeg ikke på alpint. Å langrenns klær koster ikke såå mye
Flammen12 Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden 25 minutter siden, AnonymBruker said: Er det innenfor å ha 2 fulle sett med ytterklær til alpin ski? Altså jakke og bukse , har 1 sett fra før til 5000 kr , men har så lyst på 1 sett i lys farge også , er det egentlig helt galt? Anonymkode: 169cf...761 Du gjør akkurat hva du selv vil med dine penger. Kjøp den andre fargen også hvis den gir deg glede. Du får solgt de uansett.
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden Hva som er innafor er helt opptil deg selv å bestemme, ts. Selv gir jeg blanke i skiklær, men har en friluftsgarderobe til mange titalls tusen - og det trives jeg veldig godt med fordi jeg elsker god kvalitet. Anonymkode: 83c0d...406
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå