AnonymBruker Skrevet fredag kl. 17:17 #41 Skrevet fredag kl. 17:17 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok. Det var ikke meg. Men kritikken står. Anonymkode: 6787c...059 Helt greit. Og som jeg skrev senere er jeg enig i at det er umoralsk, men jeg vil ikke bli kalt utro - for som singel bedrar jeg ingen. Anonymkode: 583c3...985 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 17:25 #42 Skrevet fredag kl. 17:25 Legger meg ikke etter opptatte mannfolk… men plutselig var jeg dratt inn i et nett av følelser for en gift mann. Det var helt jævli (og også fantastisk) Vi hadde sex to ganger med en lang tid mellom. Jeg flyttet til slutt for å komme meg unna. Tenker tilbake på det så er det et under at vi ikke ble avslørt, tror en kompis vet det sånn halvveis. Anonymkode: ea6b4...b30 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 17:25 #43 Skrevet fredag kl. 17:25 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Helt greit. Og som jeg skrev senere er jeg enig i at det er umoralsk, men jeg vil ikke bli kalt utro - for som singel bedrar jeg ingen. Anonymkode: 583c3...985 Er relativ den der, men utro er du ikke. Men hvis noen gir deg en gave men du vet at det er tyvegods? Derfor har vi et eget ord for det. Heleri. Så den er egentlig ganske så enkel, single som forsyner seg av gifte er ikke uskyldige. Anonymkode: c3ecc...81c 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 17:32 #44 Skrevet fredag kl. 17:32 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er relativ den der, men utro er du ikke. Men hvis noen gir deg en gave men du vet at det er tyvegods? Derfor har vi et eget ord for det. Heleri. Så den er egentlig ganske så enkel, single som forsyner seg av gifte er ikke uskyldige. Anonymkode: c3ecc...81c Spørsmålet til ts var: «hvordan er det å være den andre kvinnen?». Jeg svarte på ærlig på det og hvordan det har vært for meg. Så ender vi (som vanlig på kg) opp med å diskutere moral, og her er klimakset så langt i tråden synes jeg: heleri??? 😅 Anonymkode: 583c3...985 1 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 18:11 #45 Skrevet fredag kl. 18:11 Jeg har hatt et forhold med en gift mann i tre år og som flere andre sier er det todelt. På den ene siden føles det spennende, fantastisk og spesielt. Men på den andre siden har jeg av og til kjent på bittsmå stikk av dårlig samvittighet. Det går heldigvis fort over og jeg tenker sjelden på at han ikke er helt min 😊 Anonymkode: d4d54...260 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 18:13 #46 Skrevet fredag kl. 18:13 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Helt greit. Og som jeg skrev senere er jeg enig i at det er umoralsk, men jeg vil ikke bli kalt utro - for som singel bedrar jeg ingen. Anonymkode: 583c3...985 Jeg er ikke så opptatt av hva det «kalles». Men hvis du opplever det du har gjort som uproblematisk, har du jo en utfording. Det kan godt være at du ikke kan klandres for din mangel på innlevelsesevne, det er nok i stor grad genetisk, og det er nok et mye større problem for dine omgivelser enn det er for deg. Anonymkode: 6787c...059
Strigiformes Skrevet fredag kl. 18:16 #47 Skrevet fredag kl. 18:16 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Trist at du føler skadefryd i å være delaktig i å ødelegge et menneske - og i tillegg føler du har vunnet..? Anonymkode: f8d8f...5fe Er ingen som vinner på dette. Utroskap er ikke bra.
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 18:18 #48 Skrevet fredag kl. 18:18 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det har vært et anerkjent etisk prinsipp helt siden antikken at den som medvirker til urett selv handler uetisk. Defleste barn forstår dette intuitivt, men åpenbart ikke du. Moralsk dysleksi kalles det. Anonymkode: 6787c...059 Gud hjelpes så dramatisk….😵 Anonymkode: 86662...c78 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 18:25 #49 Skrevet fredag kl. 18:25 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er ikke så opptatt av hva det «kalles». Men hvis du opplever det du har gjort som uproblematisk, har du jo en utfording. Det kan godt være at du ikke kan klandres for din mangel på innlevelsesevne, det er nok i stor grad genetisk, og det er nok et mye større problem for dine omgivelser enn det er for deg. Anonymkode: 6787c...059 Altså… jeg svarer at jeg er enig i at det er umoralsk, og i det ligger det vel også at jeg anser det som problematisk? Hvordan er det mulig å misforstå det? Og hvordan i alle dager kan du sitte der og skrive at jeg ikke har innlevelsesevne, og at det i stor grad er genetisk? Noe av dummeste jeg har hørt. Jeg slutter aldri å forundre meg over merkelige innlegg her på kg 🤪 Anonymkode: 583c3...985 2 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:01 #50 Skrevet fredag kl. 19:01 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Gud hjelpes så dramatisk….😵 Anonymkode: 86662...c78 Er det «dramatisk» å peke på helt grunnleggende etiske prinsipper? Sånne som til og med ganske små barn forstår, og som er selve limet i et moderne samfunn? Språket er kanskje litt høystemt, men innholdet skjønner alle. Anonymkode: 6787c...059 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:12 #51 Skrevet lørdag kl. 09:12 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er det «dramatisk» å peke på helt grunnleggende etiske prinsipper? Sånne som til og med ganske små barn forstår, og som er selve limet i et moderne samfunn? Språket er kanskje litt høystemt, men innholdet skjønner alle. Anonymkode: 6787c...059 Det er da ikke det tråden handler om???? Alle som har tyvlånt en gift mann vet da at det ikke er en god moralsk handling. Kan du slutte å ødelegge tråden! Anonymkode: 88e57...ddd 1 4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:25 #52 Skrevet lørdag kl. 09:25 De gangene venninner har vært det; 1) De har ikke visst det. 2) De har blitt lurt trill rundt med en eller annen variant av elskerinnetalen. Når skal kvinner slutte å skylde på hverandre? Finn dere i stedet skikkelige menn - der dere vet at alt mulig av nakne kvinner kan hive seg etter han uten at noe som helst kommer til å skje. Anonymkode: 2fb5a...187 2 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:27 #53 Skrevet lørdag kl. 09:27 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Er relativ den der, men utro er du ikke. Men hvis noen gir deg en gave men du vet at det er tyvegods? Derfor har vi et eget ord for det. Heleri. Så den er egentlig ganske så enkel, single som forsyner seg av gifte er ikke uskyldige. Anonymkode: c3ecc...81c Du reduserer mannen til en gjenstand som kan eies? Og stjeles? Kvinner, altså... Anonymkode: 2fb5a...187 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:30 #54 Skrevet lørdag kl. 09:30 For egen del; Jeg visste ikke. Da jeg etter en stund fikk en anelse så var det egentlig slutt, og alt det der. Heldigvis var ikke følelsene så dype, og jeg orket ikke drama, så jeg brøt. Har ikke ofret henne en tanke, for fikk aldri et navn en gang. Han fortsatte sikkert også - det er jo slik de er, så om noe så har hun elendig smak i valg av mann. Og det var nok derfor mine følelser ikke ble så dype heller - for en dust er som regel en dust på flere områder i livet. Nå er jeg med en mann som ikke kaster blikk på kvinner i trange tights som løper forbi en gang - for som han selv sier; det er respektløst. Og slik har han i en årrekke igjen og igjen vist høy respekt for kvinner, og mest av alt for meg. Anonymkode: 2fb5a...187 2 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:50 #55 Skrevet lørdag kl. 09:50 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Du reduserer mannen til en gjenstand som kan eies? Og stjeles? Kvinner, altså... Anonymkode: 2fb5a...187 Ironien kom nok ikke godt nok frem. Men nei, for det ene utelukker ikke det andre. Mange mennesker har rett og slett store problemer med å ikke tenke svart-hvitt. "Hvis den ene er kjip, så er den andre grei". NEI det er ikke sånn. Anonymkode: c3ecc...81c
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:35 #56 Skrevet lørdag kl. 11:35 Hadde jeg blitt forelsket i en opptatt mann og han ville ha meg hadde jeg gått for han. Men gjort det klart han måtte forlate kona hvis vi skulle bli sammen. Jeg er ikke interessert i å dele menn eller penis med andre damer. Anonymkode: 1c956...56a
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:51 #57 Skrevet lørdag kl. 11:51 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg er 100% sikker på at ALLE kvinner som har vært noens elskerinne vil skjemmes over det når de passerer 50, og tenke HVORDAN KUNNE JEG VÆRE SÅ DUM OG HA SÅ LITEN SELVRESPEKT. Anonymkode: c3ecc...81c Du kan justere den prosentsatsen din ned litt, tror jeg. 😉 Jeg er 62 og har hatt et av-og-påforhold til en gift mann i 30 år. Det passer meg utmerket og selvrespekten er i behold. Ikke føler jeg meg liten eller du, heller og vi har, fremdeles, fantastisk sex. Anonymkode: ab3c3...cd1 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:52 #58 Skrevet lørdag kl. 11:52 Vel, noen ganger er faktisk "elskerinnetalen" sann. I mitt tilfelle var det sånn. Jeg traff en mann som hadde levd flere år i sølibat, i et dødt forhold med kona han hadde vært gift med i 20 år. Ringen var av. De levde separat i samme hus, hadde jobb og venner på forskjellige kanter. Voksne barn. Alt dette fikk jeg bekreftet av flere felles kjente, og sosiale medier talte også sitt tydelige språk. Han forklarte det med at tilværelsen hadde blitt komfortabel slik den var, trygg og forutsigbar. Han hadde ikke hatt noen grunn til å bryte opp, før han traff meg. Vi har truffet hverandre i over ett år, ville ikke gjøre noe forhastet. Nå er separasjonen i gang, huset solgt. Vi ser for oss en fremtid sammen. Dette er en mann som har så mye å gi, mye omsorg og kjærlighet og deilig sex som har blitt lagret opp over flere år. Han hadde aldri trodd at han skulle få oppleve dette igjen. Og han har aldri snakket stygt eller nedlatende om kona si, kun vært fortvilet over at hun var fornøyd med å leve resten av livet på hver sin kant og uten nærhet av noe slag, mens han fortsatt hadde store behov for bekreftelse og varme, nærhet og kjærlighet. Dette tror jeg ofte er årsaken til utroskap, at den ene parten er fornøyd med et liv uten disse tingene, mens den andre lengter desperat. Jeg var del av hans utroskap i over ett år, ja. Men sånn jeg ser det, ga jeg ham det kona ikke ville gi, det hun hadde nektet ham i mange år. Og ja, dette vet jeg er fakta. Så valgte vi hverandre, og nå er vi alle i ferd med å skape oss en ny tilværelse. Også kona. Nå kommer det selvsagt flere innlegg som vil påstå at dette ikke er sant, sånn kan det ikke være, jeg har blitt lurt og jeg er dum. Vel, jeg vet sannheten. Dette var litt av min historie, som svar på TS spørsmål. Anonymkode: d1575...42e 1 4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:16 #59 Skrevet lørdag kl. 16:16 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du kan justere den prosentsatsen din ned litt, tror jeg. 😉 Jeg er 62 og har hatt et av-og-påforhold til en gift mann i 30 år. Det passer meg utmerket og selvrespekten er i behold. Ikke føler jeg meg liten eller du, heller og vi har, fremdeles, fantastisk sex. Anonymkode: ab3c3...cd1 Er du også i forhold? Anonymkode: 88e57...ddd
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:17 #60 Skrevet lørdag kl. 16:17 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Absolutt ikke. Jeg er riktignok fortsatt et par år fra 50, men etter å ha vært sammen med han offisielt i 18 år/uoffisielt i 20 år og gift i 16 år tenker jeg på ingen måte at jeg var dum og hadde lite selvrespekt. Jeg elsket han og visste at han var den rette for meg. Det er han fortsatt. Jeg var tålmodig og opplevde at det var verdt å vente på ham. Anonymkode: 91b67...057 Det er jo om mulig, enda mer naivt.. Anonymkode: d49ad...d51
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå