AnonymBruker Skrevet 15. januar #1 Skrevet 15. januar Halla har selv jobbet i jul i vinterland og vil si det er supre kollegaer og ledere der. Men usikker på om jeg skal søke på Tusenfryd jobben, har sett mange som er negative mot lønna og lederne. Lurer derfor på om noen vil dele sine øyeblikk ved den jobben Anonymkode: 47ba2...94c
AnonymBruker Skrevet 16. januar #2 Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Halla har selv jobbet i jul i vinterland og vil si det er supre kollegaer og ledere der. Men usikker på om jeg skal søke på Tusenfryd jobben, har sett mange som er negative mot lønna og lederne. Lurer derfor på om noen vil dele sine øyeblikk ved den jobben Anonymkode: 47ba2...94c Kjenner noen som trivdes veldig godt der. Anonymkode: d6e78...93f
Karusell03 Skrevet 16. januar #3 Skrevet 16. januar I Tusenfryd? Hvordan var lederne der, hva lærte man der osv?
Silesilje Skrevet 17. januar #4 Skrevet 17. januar Karusell03 skrev (10 timer siden): I Tusenfryd? Hvordan var lederne der, hva lærte man der osv? Det kpmmer an på hvilke del du blir å jobbe i. Uansett et flott sted å begynne da man uavhengig av plass lærer seg å ta ansvar for sin plass, møte opp til jobb, sette seg inn i et system. Lykke til!
Summeer Skrevet 17. januar #5 Skrevet 17. januar Er du ung? Ungdommene mine har to sesonger bak seg, og skal ta en sesong til nå. Den ene er på reise så det er ikke så lett å få sommerjobb kun for slutten av juli og august, men tusenfryd ville gjerne ha henne så da ble det en sesong til der. Den andre ble spurt om å være leder, men lønna var ikke så mye bedre, så han takket nei. De startet begge da de var 16 år, og det er ikke så mange andre som kan tilby sommerjobb til de under 18. Lønna er jo ikke den beste i utgangspunktet, men stiger med ansiennitet og når man fyller 18. 18 åringen har vel rundt 180 kr/timen. Og det blir uendelig mye enklere å få neste jobb når man har litt erfaring, man må huske på det også!
AnonymBruker Skrevet 17. januar #6 Skrevet 17. januar Jeg jobbet der for nesten 20 år siden, så kan ikke svare på hvordan det er i dag. Lønna den gang var enda dårligere enn i dag, men erfaringen var gull verdt. Fikk min neste jobb pga Tusenfryd, så det betydde masse for meg. Og det var godt arbeidsmiljø der jeg jobbet. Det kjipe var at de avlyste vakter på kort varsel hvis det var dårlig vær, og man ikke ikke noen kompensasjon. Anonymkode: 8d2c2...dc4
MissStiles Skrevet 17. januar #7 Skrevet 17. januar Jeg jobber der også når jeg var 17-18 år. Lønna var ikke noe bra, men trives veldig godt grunnet bra miljø og vi hadde det gøy på jobb. Jobbet der i 2 sesonger og det gjorde også mange av de andre vennene mine som ble ble kjent med der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå