AnonymBruker Skrevet 17. januar #21 Skrevet 17. januar Skikkelig tent og lenge siden forrige utløsning så kan mengden bli ca. 50% større en dette, ja. Anonymkode: 66f7a...bb5
veronica<3 Skrevet 17. januar #22 Skrevet 17. januar Tråden er ryddet for brukerdebatt. veronica<3, mod.
AnonymBruker Skrevet 17. januar #23 Skrevet 17. januar dette er ikke spesielt mye eller lite, mer gjennomsnittlig vil jeg si. Anonymkode: 1639c...7ec
AnonymBruker Skrevet 18. januar #24 Skrevet 18. januar Nå har det gått noen dager ts. Har du prøvd å spare litt på ronkinga et par dager for å gjennomføre den eksperimentet igjen og poste resultatet her for oss? Anonymkode: 8f964...7b2
AnonymBruker Skrevet 18. januar #25 Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nå har det gått noen dager ts. Har du prøvd å spare litt på ronkinga et par dager for å gjennomføre den eksperimentet igjen og poste resultatet her for oss? Anonymkode: 8f964...7b2 Når man ronker bruker man da ikke kondom, det brukes på dama. Anonymkode: 66f7a...bb5
AnonymBruker Skrevet 18. januar #26 Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Når man ronker bruker man da ikke kondom, det brukes på dama. Anonymkode: 66f7a...bb5 Det heter “runke” med u. Anonymkode: 61866...79d
AnonymBruker Skrevet 18. januar #27 Skrevet 18. januar Jeg vil anslå at denne mengden ligger på rundt 55.persentil. Altså bitte litt over gjennomsnitt. Jeg er kvinne. Anonymkode: 5f8eb...79c
Even Tuell Skrevet 18. januar #28 Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Når man ronker bruker man da ikke kondom, det brukes på dama. Anonymkode: 66f7a...bb5 Funker fint å runke med kondom. Blir litt samme poeng som mange kvinner her på forumet har pekt på; gjør oppryddingen enklere.
AnonymBruker Skrevet 18. januar #29 Skrevet 18. januar At det renner ut dagen etter handler ikke om at det renner kontinuerlig. Ikke så lett å få det ut med en gang, Ligger langt inni, det er ikke viljestyrt fra kvinnen. Renner kanskje i 2-3 omganger senere på dagen eller dagen etter. Anonymkode: 5f8eb...79c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå