Gå til innhold

Linser fra nett

Fremhevede innlegg

Skrevet

Usikker på om dette blir riktig kategori, men siden øynene tilhører kroppen så forsøker jeg.

Er det noen som har erfaring med å handle linser på nett? Hvor er det bra og ikke for dyre linser man kan bestille etter behov?

Hvis det trengs så bruker jeg dagslinser og er nærsynt. (Uten noen ekstra justeringer på linsene). 

Anonymkode: 25bed...0f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har best erfaring med å søke opp linsemerket jeg bruker, så finne det på prisjakt. Ofte hent annen pris da, enn om jeg går direkte inn på butikkens side. 

Har for det meste bestilt fra lensit og lensway, god erfaring med begge 

Anonymkode: 663e0...b78

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har best erfaring med å søke opp linsemerket jeg bruker, så finne det på prisjakt. Ofte hent annen pris da, enn om jeg går direkte inn på butikkens side. 

Har for det meste bestilt fra lensit og lensway, god erfaring med begge 

Anonymkode: 663e0...b78

De siste rundene har jeg bare kjøpt fra apoteket, så har ikke lenger noe fast merke. Så det ble litt problematisk når jeg brått da skulle velge diameter. 😅 Men det står kanskje på eska jeg har liggende. 

Anonymkode: 25bed...0f9

Skrevet

Jeg sjekker prisene på linserpånett.no, havner som regel på Lensway eller Lenson for å kjøpe linsene. Er nærsynt og foretrekker Proclear 1 Day, har prøvd både dyrere og billigere, men er disse jeg havner tilbake til.

Anonymkode: 4ae6b...fab

Skrevet

Akkurat byttet til lenson etter at mister spex forsvant. Søkte på prisjakt og da var de billigst. Fikk de 3 dager etter bestilling så veldig fornøyd med de. 

Anonymkode: 67651...8fd

Skrevet

Har god erfaring med det i mange år. Bruker prisjakt og ser hvor de er billigst. Lenson, Lensit og Lensway funker fint.

Tar en linsekontroll hos optiker når jeg kommer på det, sånn omtrent annet hvert år. 

Anonymkode: 8712e...b2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...