AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Skrevet 14 timer siden Jeg ler meg skakk!! 🤣 Dum som jeg er, til tross for at jeg fyller 46 i år, ble jeg påvirket av alle snuttene hvor kjendiskvinner viser seg frem i disse bodysuitene. Noen av dem har t o m ganske store pupper, som meg, så jeg tenkte kanskje plagget kunne passe meg og. Vel, det som kom tilsendt passet overhodet ikke. Merket str M/L, som er størrelsen min ellers. En kamp å få dratt på det trange plagget og da jeg fikk den på, var det slett ikke plass til puppene. 🤣🤣🤣 Sømmen som markerte undersiden av puppene i plagget var flere cm under brystene mine. Lurer litt på om den jeg fikk var feilmerket, for datteren min i str S syntes også den var trang å få på og ville heller ikke ha den. Og ja, vi skjønner konseptet med at plagget SKAL komprimere. Uansett, plagget ble et komisk feilkjøp her. Anonymkode: 13da6...5fe
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Skrevet 13 timer siden Jeg forstår ikke hva slags plagg du sikter til? Anonymkode: ea231...250 1
vafle Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Me too! Bruker S og bestilte S, fikk den ikke på 😬 XSen i samme hus fikk den på, og påstod at den måtte gås inn 😅
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Står det ikke på siden at man bør gå en str opp? Den var ikke lett å få på, men det gikk 😅 Har en truse og, den ble i overkant stor, og ubehagelig nedentil. Anonymkode: 8b73f...643
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå