AnonymBruker Skrevet 12. desember 2025 #2941 Skrevet 12. desember 2025 Noen som har erfaring med Beemoo move duo? 🙂 På utkikk etter en rimelig ekstravogn vi kan ha liggende i bilen og klikke bilstolen på, da hovedvogna vår er ganske stor og tung. Trenger ikke noe veldig fancy, men litt skeptisk da den har så få reviews. Anonymkode: a470d...363
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2025 #2942 Skrevet 20. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 8.12.2025 den 11.56): Ja, vi har kikket litt på denne og kom da også borti Emmaljunga Sento Max Outdoor som jeg falt litt for. Eneste er om den er veldig stor og klumpete🤔 Vi må ta oss en tur og kikke igjen tror jeg. Men takk for tips! Anonymkode: 6a6cb...28b Vi har Sento Max og er veldig fornøyde! Joda den er litt tung, men jeg tenker ikke så mye på det. Det jeg liker best er at det er en robust og stødig vogn, og dempingen er sinnsykt god. Eneste forskjell på modellene fra Emmaljunga nå er underdelen og lengden du kan stille på håndtaket. Vi valgte Max siden vi er høye begge to (175 og 187). Vi har også en Thule Urban Glide 2 som ekstra-/løpevogn, den er sinnsykt lett å trille i forhold men tar forferdelig stor plass i bagasjen, og sittedelen kan heller ikke snus. Anonymkode: d6c85...225
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2025 #2943 Skrevet 28. desember 2025 Mange år siden sist vi trengte vogn. Er det noen som vet hva som er drømmevognen vår? - må ha god demping, men går mest på grus og asfalt. - lett å legge sammen og tar ikke er helt bagasjerom. - kan ha sittedelen mot den som kjører. - god kalesje. - stort brett/bag under. Har tidligere prøvd eldre emmaljunga som hadde god demping men var tung og stor. Babyjogger City premier ble for stiv og lite demping, ellers oppfylte den kriteriene. Babyjogger City Elite er helt super til større barn, men man kan ikke snu sportsdelen. Ellers liker vi den godt. Tips? ❤️🤩 Anonymkode: 4623a...caf 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2025 #2944 Skrevet 29. desember 2025 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Mange år siden sist vi trengte vogn. Er det noen som vet hva som er drømmevognen vår? - må ha god demping, men går mest på grus og asfalt. - lett å legge sammen og tar ikke er helt bagasjerom. - kan ha sittedelen mot den som kjører. - god kalesje. - stort brett/bag under. Har tidligere prøvd eldre emmaljunga som hadde god demping men var tung og stor. Babyjogger City premier ble for stiv og lite demping, ellers oppfylte den kriteriene. Babyjogger City Elite er helt super til større barn, men man kan ikke snu sportsdelen. Ellers liker vi den godt. Tips? ❤️🤩 Anonymkode: 4623a...caf Britax smile! 😁 Kalesjen på bagdelen var ikke helt optimal på de tidligere modellene, men tror det er oppdatert på de nyere. Ellers krysser den alle boksene på lista di 😊 Anonymkode: 01fa7...030
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2025 #2945 Skrevet 30. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 29.12.2025 den 18.36): Britax smile! 😁 Kalesjen på bagdelen var ikke helt optimal på de tidligere modellene, men tror det er oppdatert på de nyere. Ellers krysser den alle boksene på lista di 😊 Anonymkode: 01fa7...030 Takk! Da skal vi sjekke den ut ❤️ Anonymkode: 4623a...caf
Gjest Anonym-96 Skrevet 12. januar #2946 Skrevet 12. januar (endret) m Endret 12. januar av Anonym-96
AnonymBruker Skrevet 13. januar #2947 Skrevet 13. januar Kjøpte Urban Thule glide 3 ny i dag, og har hatt første trilletur med dattera. Fy flate for en vogn! Så lett, lekker, romslig, og praktisk. Hadde Emmaljunga til de to eldste, og dette var jo som å gå fra traktor til sportsbil. Anbefales på det varmeste 🫶 Anonymkode: f9e63...317 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar #2948 Skrevet 15. januar Jeg har sett på Beemoo Pro Multi 2 Duovogn på Jollyroom,no, men det mangler anmeldelser på den. Vi har per nå en ganske gammel Emmaljungavogn som vi kjøpte brukt til 1200,-, men syns den virker veldig stor/tung også må jeg være så ærlig og overfladisk og si at jeg ikke syns den er noe fin😅 Chat GPT sier at det er greie anmeldelser på Beemoo Pro Multi 2 vogna, men vil gjerne høre personlige erfaringer før jeg overbeviser samboer om å kjøpe en ny vogn. Anonymkode: 4f6ed...310
AnonymBruker Skrevet 15. januar #2949 Skrevet 15. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): vil gjerne høre personlige erfaringer før jeg overbeviser samboer om å kjøpe en ny vogn. Anonymkode: 4f6ed...310 Vil også spesifisere at det er ikke samboer som skal kjøpe vogna, vi har en konto med penger som vi fikk til kjøp av babyutstyr av min mor. TS Anonymkode: 4f6ed...310
AnonymBruker Skrevet 15. januar #2950 Skrevet 15. januar Vi liker den veldig godt til våre to barn, 3 år og 1 år. Har derfor bare prøvd to sportsdeler i den. Skal kjøpe liggedel nå siden vi får et barn til snart. Den er litt stiv å trille, så ville ikke anbefalt noe offroad-trilling. Ellers har vi både emmaljunga (arvet) og Britax smile 3. Emmaljungaen synes jeg er tung og stiv, mens britaxen bare flyr og er kjempelett å ta med i skogen. Understellet til Beemoo har blitt litt utsklidd ved hjulene, men vi bruker vogna i 4+ timer hver dag med begge barna stort sett, så det er ikke så rart. Oppfatter det ikke som dårlig kvalitet. Har hatt vogna i over et år nå tror jeg Anonymkode: 4289f...17b
Fremhevede innlegg