Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett på Beemoo Pro Multi 2 Duovogn på Jollyroom,no, men det mangler anmeldelser på den. Vi har per nå en ganske gammel Emmaljungavogn som vi kjøpte brukt til 1200,-, men syns den virker veldig stor/tung også må jeg være så ærlig og overfladisk og si at jeg ikke syns den er noe fin😅

Chat GPT sier at det er greie anmeldelser på Beemoo Pro Multi 2 vogna, men vil gjerne høre personlige erfaringer før jeg overbeviser samboer om å kjøpe en ny vogn.

Anonymkode: 4f6ed...310

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

vil gjerne høre personlige erfaringer før jeg overbeviser samboer om å kjøpe en ny vogn.

Vil også spesifisere at det er ikke samboer som skal kjøpe vogna, vi har en konto med penger som vi fikk til kjøp av babyutstyr av min mor.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Vi liker den veldig godt til våre to barn, 3 år og 1 år. Har derfor bare prøvd to sportsdeler i den. Skal kjøpe liggedel nå siden vi får et barn til snart. Den er litt stiv å trille, så ville ikke anbefalt noe offroad-trilling. Ellers har vi både emmaljunga (arvet) og Britax smile 3. Emmaljungaen synes jeg er tung og stiv, mens britaxen bare flyr og er kjempelett å ta med i skogen.

Understellet til Beemoo har blitt litt utsklidd ved hjulene, men vi bruker vogna i 4+ timer hver dag med begge barna stort sett, så det er ikke så rart. Oppfatter det ikke som dårlig kvalitet. Har hatt vogna i over et år nå tror jeg

Anonymkode: 4289f...17b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...