AnonymBruker Skrevet i går, 10:34 #1 Skrevet i går, 10:34 Er sykemeldt og blitt kalt inn til NAV for kartleggingssamtale om min situasjon. min veilder glemmer ting å avlyst møtet 2 ganger.. sikkert sykdom, greit nok. begge gangene møtet skulle være har jeg følt meg i grei form for å dra på møte , er mye syk. men spørsmålet er hvordan blir det da hvis jeg plutselig ikke blir i form til å delta i møte? Blir man kappet føttene av da å mister sykepengene hvis man ikke er i form til å komme en gang? Anonymkode: a535c...0a3
AnonymBruker Skrevet i går, 12:44 #2 Skrevet i går, 12:44 Hva slags syk er det snakk om? Møte med NAv og arbeidsgiver har høy prioritet, så det skal sitte langt inne å avlyse det, spesielt på kort varsel. Og selvsagt så er det mulig å være så akutt sykdom at en ikke får møtt opp, da ringer du så tidlig som mulig for å si fra. At veileder har avlyst to ganger stiller h*n i et litt dårlig lys. Anonymkode: 7c72e...e9d
AnonymBruker Skrevet i går, 12:51 #3 Skrevet i går, 12:51 Ikke i form er neppe grunn nok, men syk kan jo alle bli.. Anonymkode: 5feb5...f0a 1
AnonymBruker Skrevet i går, 12:55 #4 Skrevet i går, 12:55 "Ikke i form" er ikke god nok grunn, men er man syk, så er man syk. Jeg synes du har fokus feil sted, du bør heller tenke at dette møtet er i din interesse og bør gjøre det du kan for å gjennomføre, ikke tenke hypotetiske scenarier. Anonymkode: a2918...047 2
AnonymBruker Skrevet i går, 12:58 #5 Skrevet i går, 12:58 Velkommen til NAV systemet. Jeg har vært sykemeldt i ett år og på AAP i ett år. Fremdeles ikke sett veileder fysisk. Anonymkode: 4528e...5a4
AnonymBruker Skrevet i går, 13:07 #6 Skrevet i går, 13:07 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Velkommen til NAV systemet. Jeg har vært sykemeldt i ett år og på AAP i ett år. Fremdeles ikke sett veileder fysisk. Anonymkode: 4528e...5a4 Det høres merkelig ut, men vil anta at det er gode grunner for det. Hvis du ønsker et møte, kan du sende en melding og be om dette. Anonymkode: a2918...047
AnonymBruker Skrevet i går, 13:16 #7 Skrevet i går, 13:16 Jeg har vært på aap i 2 år og har kanskje utvekslet 5 meldinger med min saksbehandler (er på min andre nå). Bare glad for å ikke høre fra dem, jeg er veldig syk og jobber så godt det går i behandling, venter på traumebehandling på Modum om 1 år. Anonymkode: f19ec...c84
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå