AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 12:22 #21 Skrevet lørdag kl. 12:22 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg må si at jeg ikke helt forstår hvorfor man ikke heller drar til fastlegen og får målt hcg stigning, strimmeltester er ikke til å stole på og det står jo forklart i pakningsvedlegget at de ikke skal brukes på denne måten. Selv hadde jeg negative strimler når hcg hos fastlege viste stigning. Jeg blødde også i uke 7, og det var ingen avbrytelse av svangerskapet for å si det sånn. Er nå i uke 30 med sunn og frisk jente i magen… Anonymkode: 2f2e4...50f Det er bortkastet kapasitet i helsevesenet. HCG-måling redder ikke et embryo uansett. Leit å høre TS❤️ Anonymkode: f3120...5b3 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:52 #22 Skrevet mandag kl. 13:52 AnonymBruker skrev (På 17.1.2026 den 8.25): Jeg må si at jeg ikke helt forstår hvorfor man ikke heller drar til fastlegen og får målt hcg stigning, strimmeltester er ikke til å stole på og det står jo forklart i pakningsvedlegget at de ikke skal brukes på denne måten. Selv hadde jeg negative strimler når hcg hos fastlege viste stigning. Jeg blødde også i uke 7, og det var ingen avbrytelse av svangerskapet for å si det sånn. Er nå i uke 30 med sunn og frisk jente i magen… Anonymkode: 2f2e4...50f Fordi veldig mange fastleger og legekontor ikke tar inn pasienter tidlig i svangerskapet kun for å sjekke hcg ved blodprøve. Det er ikke vanlig at man får bare sånn uten videre, verken så tidlig eller senere i svangerskapet. Men som du sier, blødninger er ikke ensbetydende med at det går galt. Anonymkode: f14e7...db3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå