AnonymBruker Skrevet i går, 08:16 #1 Skrevet i går, 08:16 Hei, Jeg ser ut til å være gravid, men jeg synes økningen og testene er så svake. Jeg har barn fra tidligere og da var babyplantestene en god del sterkere sammenlignet med nå. Er der noen som har opplevd lignende? Er redd det kan være kjemisk eller exu. Testene går fra 7-13 dpo. Anonymkode: 29f2c...710
AnonymBruker Skrevet i går, 08:20 #2 Skrevet i går, 08:20 Du kommer til å få svar om at slike tester ikke er til for å måle stigning og at positiv er positiv osv, for det er standard svar her inne. Så er du forberedt. Jeg ser først en mulig strek ved 10 DPO. Jeg tenker også at det er lite stigning fra 10-13 DPO, men det er en stigning så det er håp. Da jeg hadde SA holdt strekene samme nivå hver dag i mange dager. Anonymkode: 2cc18...d58 2
AnonymBruker Skrevet i går, 08:33 #3 Skrevet i går, 08:33 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du kommer til å få svar om at slike tester ikke er til for å måle stigning og at positiv er positiv osv, for det er standard svar her inne. Så er du forberedt. Jeg ser først en mulig strek ved 10 DPO. Jeg tenker også at det er lite stigning fra 10-13 DPO, men det er en stigning så det er håp. Da jeg hadde SA holdt strekene samme nivå hver dag i mange dager. Anonymkode: 2cc18...d58 Tusen takk for svar, jeg er dessverre enig og var sikker på kjemisk i går før dagens test ble sterkere igjen. Anonymkode: 29f2c...710
AnonymBruker Skrevet i går, 08:38 #4 Skrevet i går, 08:38 Hos meg var svak stigning et tegn på kjemisk alle 4 ganger det var svak stigning. På de som satt var stigningen markant. Håper det tar seg opp for deg, og at det blir sterkere stigning de neste dagene❤️ Anonymkode: 47bea...3e4 2
AnonymBruker Skrevet i går, 09:06 #5 Skrevet i går, 09:06 De gangene jeg har hatt svak stigning og lignende tester som deg, så har de dessverre endt i kjemisk. Mistet 6-7 ganger, aldri opplevd exu. Men så er 13 dpo fremdeles tidlig. Den siste testen ser ikke så ille ut. Så kanskje kan det snu! Anonymkode: 98f65...c80 2
AnonymBruker Skrevet i går, 09:08 #6 Skrevet i går, 09:08 Samme erfaring som de over. Svak stigning har ikke gått bra. Men du er kun 13 dpo, så den kan stige fortsatt. Men om 2 dager bør det være tydelig strek Anonymkode: 4dfaf...5b6 2
AnonymBruker Skrevet i går, 13:16 #7 Skrevet i går, 13:16 Anbefaler deg å prøve å ta test av et annet merke. Anonymkode: e7459...840 1
AnonymBruker Skrevet i går, 14:28 #8 Skrevet i går, 14:28 Jeg synes ikke stigningen er svak til å være fra 7-13 DPO. Fra 12 til 13 er det jo markant forskjell. Prøve et annet merke? Anonymkode: f3120...5b3
Fizzypo Skrevet i går, 15:21 #9 Skrevet i går, 15:21 Sammenligner du streken annenhver dag slik man skal så er det en helt tydelig stigning. Du er gravid per nå og prøv å slå deg til ro med det. Hadde ikke brukt mer penger på nye tester nå. Har du igjen flere kan du teste igjen om et par dager såklart, men med mindre du blør vil jeg si at dette ser fint ut.☺️
AnonymBruker Skrevet i går, 15:34 #10 Skrevet i går, 15:34 Jeg var prøver for noen år siden, og hadde veldig fin stigning på babyplan da. Både rask og kraftig stigning. Heldigvis hadde jeg blitt forberedt av en venn før prøving denne gangen at testene ikke lengre slår ut like kraftig som i 2020/2021. For testene er definitivt svakere enn da. Men jeg tenker du har grei stigning jeg 😊 Anonymkode: c71db...21e
AnonymBruker Skrevet i går, 15:40 #11 Skrevet i går, 15:40 Fizzypo skrev (17 minutter siden): Sammenligner du streken annenhver dag slik man skal så er det en helt tydelig stigning. Du er gravid per nå og prøv å slå deg til ro med det. Hadde ikke brukt mer penger på nye tester nå. Har du igjen flere kan du teste igjen om et par dager såklart, men med mindre du blør vil jeg si at dette ser fint ut.☺️ Hvor kommer det fra at man "skal" teste annenhver dag og ikke hver dag? Selv om det dobles hver 48 time så ser man jo fint økning fra dag til dag. Anonymkode: f3120...5b3
AnonymBruker Skrevet i går, 15:45 #12 Skrevet i går, 15:45 Fikk ikke positiv test før 10 DPO, hadde negativ test 9 DPO. Sitter nå med en frisk liten jente på 3 måneder 🩷 Synes ikke dine tester ser så mye svakere ut enn mine rundt 13 DPO. Ønsker deg lykke til🥰 Anonymkode: be4b5...965 1
AnonymBruker Skrevet i går, 16:49 #13 Skrevet i går, 16:49 Her ser du mine tester 14 dpo. Hadde da fått svake fra babyplan og normal i 2-3 dager. Anonymkode: e7459...840
AnonymBruker Skrevet i går, 19:21 #14 Skrevet i går, 19:21 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor kommer det fra at man "skal" teste annenhver dag og ikke hver dag? Selv om det dobles hver 48 time så ser man jo fint økning fra dag til dag. Anonymkode: f3120...5b3 Nei, man ser ikke nødvendigvis noe økning fra dag til dag. Det er helt individuelt. Derfor sier mange at det er bedre å teste annenhver dag som stigningen ideelt sett skal doble seg for det gir størst sjanse for å faktisk se økning dersom man velger å teste for å se etter stigning i hcg. Så ved å teste hver dag og da kanskje kun se litt økning annenhver dag så kan det å teste hver dag gi unødig stress. For som første skriver, testene er ikke ment til å vise økning, er mange faktorer som spiller inn på om det vil vise reel økning eller ikke - men vi er mange som likevel bruker testene til å spore økning for sjelefred og nysgjerrighet. Anonymkode: f14e7...db3 1
AnonymBruker Skrevet i går, 19:23 #15 Skrevet i går, 19:23 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hei, Jeg ser ut til å være gravid, men jeg synes økningen og testene er så svake. Jeg har barn fra tidligere og da var babyplantestene en god del sterkere sammenlignet med nå. Er der noen som har opplevd lignende? Er redd det kan være kjemisk eller exu. Testene går fra 7-13 dpo. Anonymkode: 29f2c...710 Jeg ser første strek på 10dpo. Deretter så ser jeg økning 👍 testene kan ha litt lite fargestoff, ulik utvanning på urin etc som gjør at de ikke ser sååå tydelig ut, og det at testene er tørket kan spille inn. Ville ikke bekymret meg for exu med mindre du har relativt store smerter i en side. Anonymkode: f14e7...db3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå