Gå til innhold

Liten munn, tykk kuk :(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, har dere noen tips for å tilfredsstille en mann som har en veldig tykk kuk? 

Problemet er at hvis jeg prøver å suge han så kommer tennene i mot.. Og jeg føler jeg ikke har verdens største gap til å begynne med heller.. Noen tips til hvordan jeg kan tilfredsstille han? :(

Anonymkode: 7eff5...0cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke prøv å suge, sutt på tuppen eller bruk tunga feks

Anonymkode: dc492...9bc

• Nyttig 3
Skrevet

Mannen min har også en veldig stor, mens jeg har liten munn. Jeg får hodet inn hvis jeg vrenger kjeven omtrent av ledd, men noen dype dykk er bare å glemme.

Min erfaring er at det du klarer er bra. Slikk, kyss, bruk tunge på baller og så langt bakover som du tør, bruk fingre og sug med våte lepper. Får han komme i munnen din nå og da er han nok godt fornøyd. Ellers er det jo bare å sette deg på ham og knulle i vei. Ingen klager da. Men anal får han bare glemme, haha.

Anonymkode: f715f...367

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Hei, har dere noen tips for å tilfredsstille en mann som har en veldig tykk kuk? 

Problemet er at hvis jeg prøver å suge han så kommer tennene i mot.. Og jeg føler jeg ikke har verdens største gap til å begynne med heller.. Noen tips til hvordan jeg kan tilfredsstille han? :(

Problemet løses best med å snakke med eieren🫡👏

• Nyttig 1
Skrevet

Slutt å sug kuk. Hvem gidder å suge en sur snopp. 

Anonymkode: 9a55d...378

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.1.2026 den 20.34):

At du er ikke fra Bergen skjønner vi. Er han? 

Fra spøk til revolver, høres ut som du har verdens minste problem, og han ikke verdens minste.

.

Anonymkode: 4881b...f8b

AnonymBruker
Skrevet

Dama mi har også veldig liten munn, og et trangt svelg. Lykken er at jeg bare har en tynn en.  I ditt tilfelle vil han nok sette pris på alt du gjør, og at du faktisk har lyst til å ha oralsex. Hvis du virkelig vil være raus, så bli kjent med en mer storkjeftet dame, som kan komme innom noen ganger i året. Det er slike gester som gjør at han knytter seg til deg. 

Anonymkode: 8ed4a...623

Skrevet

Kanskje han ikke har noe glede av oralsex heller. 

men kos med den du, gjør det du liker, så liker nok han og det.

er ikke alle som syntes bj er det mest fantastisk😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...