Gå til innhold

Briller

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, testet meg nylig (dvs ifjor en gang) hos optiker da jeg merket jeg begynte å se dårlig, merker at bokstaver blander seg osv, og vanskelig å se ansiktet til folk på lang avstand, hun sa da at jeg har -0.25.

Jeg gadd ikke kjøpe kjempedyre briller for så lite "feil" så lurte på om det funker å kjøpe noen billige med -1 hos feks nille, har vel kanskje forandret seg til -1 siden sist sjekk.

Anonymkode: 3a993...7ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det selges ingen briller med minus utenom hos optiker. Du finner bare + hos Nille etc. 

Anonymkode: 8f07d...354

Skrevet

Det er helt umulig å forutse akkurat hvor mye eller lite synet vil endre seg på noen måneder, men du kan jo prøve på deg de svakeste minusbrillene på Nille og se hvor godt du ser på avstand med dem. 

• Nyttig 1
Skrevet

Vil tro de blir for sterk for deg. Tvilsomt at det har forandret seg så mye på et år. 
Ville heller ha valgt billige briller på specsavers. Der får du briller med riktig styrke fra 195 kr.

Anonymkode: d5987...3b0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Da har de begynt med det i senere tid! Men så bra da. 

Vil uansett ikke hjelpe TS da hun har -0,25 🤣 å kjøpe billig -1 er helt feil for henne. 

Anonymkode: 8f07d...354

• Liker 1
Skrevet

Bruk heller brilleseddelen til å bestille deg et rimelig brillepar på nett. 
jeg har bare -0,75 og -0.25 men velger å bruke briller. Det gjør at jeg slipper hodepinene pga jeg anstrenger øynene iløpet av en dag. 

Anonymkode: de330...550

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...