AnonymBruker Skrevet i går, 17:57 #1 Skrevet i går, 17:57 Hei! Jeg ser etter en vask som kan underlimes i en laminatbenkeplate. Har dere noen forslag? Anonymkode: 9c323...f79
AnonymBruker Skrevet i går, 18:20 #2 Skrevet i går, 18:20 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hei! Jeg ser etter en vask som kan underlimes i en laminatbenkeplate. Har dere noen forslag? Anonymkode: 9c323...f79 Vanligvis så kan ikke vask underlimes i laminatplate, siden platen er av spon og du vil ikke ha en synlig sponkant. Det de pleier å gjøre er å planlime vasken, altså at de freser den ned i laminatplaten, dermed er ingen kanter på platen synlige. Anonymkode: 77482...049
AnonymBruker Skrevet i går, 19:55 #3 Skrevet i går, 19:55 Man kan underlime i laminat, men det bør gjøres på fabrikk. Den limes i laminatet og sponplate delen må fjernes. Hvis du skal sage hull selv og lime den under sponen må du dekke den åpne sårkanten. Og så bør du sjekke om materialet under platen er solid nok til å lime i. Anbefaler ikke å gjøre det sånn. Bestill heller ferdig fra en kjøkkenforhandler. Anonymkode: 3c2d6...550
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Skrevet 18 timer siden Jeg har hatt underlimt vask på laminatplate i de to siste husene jeg har bodd i. Fungerer helt greit. Anonymkode: 6c5ba...4a9 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har hatt underlimt vask på laminatplate i de to siste husene jeg har bodd i. Fungerer helt greit. Anonymkode: 6c5ba...4a9 Samme her. Har aldri hatt problemer med det. Anonymkode: 55a5f...757 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå