AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:36 #2 Skrevet onsdag kl. 10:36 Alt passer jo med svart, så jeg vil jo si at disse passer sammen. Anonymkode: 560ef...2c0 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:37 #3 Skrevet onsdag kl. 10:37 Om fargene petrol og svart passer samme? Svart passer sammen med alt...... Anonymkode: ac533...70e
Roci Skrevet onsdag kl. 10:44 #4 Skrevet onsdag kl. 10:44 Fargene passer sammen, men det er jo en ganske kjedelig fargekombinasjon, og personlig synes jeg ofte at svart "dreper" klare og sterke farger, og at kontrasten blir veldig hard. Prøv f. eks. med en underdel i mørkebrunt eller camel, og sko/støvletter og evt. veske i brune nyanser 4 1 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:48 #5 Skrevet onsdag kl. 13:48 Ja, passer. Men støtter den over med brunt. Men nå må jeg si at fargen på den genseren er noe av det styggeste jeg vet og med svart bukse så tenker jeg det er utrolig umoderne om jeg skal være direkte! Anonymkode: 96c69...1a8 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:55 #6 Skrevet onsdag kl. 13:55 Anbefaler å ikke bruke svarte klær når du har langhårede lyse dyr. Anonymkode: 5f73b...d93
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #7 Skrevet 21 timer siden Roci skrev (På 14.1.2026 den 11.44): Fargene passer sammen, men det er jo en ganske kjedelig fargekombinasjon, og personlig synes jeg ofte at svart "dreper" klare og sterke farger, og at kontrasten blir veldig hard. Prøv f. eks. med en underdel i mørkebrunt eller camel, og sko/støvletter og evt. veske i brune nyanser Det øverste bildet er ikke fine farger sammen, den lysebrune buksa har helt feil nyanse og er tam til petrol. Jeg er enig i at svart kan bli litt vel hardt, men heller svart til petrol enn den lysebrune buksa. Fargene på ditt andre antrekk/bilde er den beste kombinasjonen. Anonymkode: aa4cf...191 2
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #8 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): Ja, passer. Men støtter den over med brunt. Men nå må jeg si at fargen på den genseren er noe av det styggeste jeg vet og med svart bukse så tenker jeg det er utrolig umoderne om jeg skal være direkte! Anonymkode: 96c69...1a8 Jeg tenker ikke at farger nødvendigvis er moderne eller umoderne, men heller at snitt på plagg er det. Og så burde virkelig flere velge farger de faktisk kler og ikke blir dødsbleke og gustne i. Anonymkode: aa4cf...191 2
Roci Skrevet 20 timer siden #9 Skrevet 20 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Det øverste bildet er ikke fine farger sammen, den lysebrune buksa har helt feil nyanse og er tam til petrol. Jeg er enig i at svart kan bli litt vel hardt, men heller svart til petrol enn den lysebrune buksa. Fargene på ditt andre antrekk/bilde er den beste kombinasjonen. Anonymkode: aa4cf...191 Jeg synes at lysebrun/camel og petrol/mørk turkis er en fin fargekombinasjon, men smaken er jo som kjent som baken En veldig vanlig fargekombinasjon som jeg har inntrykk av at mange liker, er f.eks. svart og rødt. Det synes ikke jeg er fint i det hele tatt, det passer kun i bunader og uniformer 😄 Endret 20 timer siden av Roci
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå