Gå til innhold

Passer disse fagene sammen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

20260114_113403.thumb.jpg.4741a18f0038661b08432d1afbe93b2d.jpg

Anonymkode: 59679...84b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt passer jo med svart, så jeg vil jo si at disse passer sammen.

Anonymkode: 560ef...2c0

• Liker 1
Skrevet

Om fargene petrol og svart passer samme?

Svart passer sammen med alt......

Anonymkode: ac533...70e

Skrevet

Fargene passer sammen, men det er jo en ganske kjedelig fargekombinasjon, og personlig synes jeg ofte at svart "dreper" klare og sterke farger, og at kontrasten blir veldig hard. Prøv f. eks. med en underdel i mørkebrunt eller camel, og sko/støvletter og evt. veske i brune nyanser :) 

Story pin image

5e57a795c7ec8648ac13a8d2270d3095.jpg

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja, passer. Men støtter den over med brunt.

Men nå må jeg si at fargen på den genseren er noe av det styggeste jeg vet og med svart bukse så tenker jeg det er utrolig umoderne om jeg skal være direkte!

Anonymkode: 96c69...1a8

• Liker 2
Skrevet

Anbefaler å ikke bruke svarte klær når du har langhårede lyse dyr.

Anonymkode: 5f73b...d93

AnonymBruker
Skrevet
Roci skrev (På 14.1.2026 den 11.44):

Fargene passer sammen, men det er jo en ganske kjedelig fargekombinasjon, og personlig synes jeg ofte at svart "dreper" klare og sterke farger, og at kontrasten blir veldig hard. Prøv f. eks. med en underdel i mørkebrunt eller camel, og sko/støvletter og evt. veske i brune nyanser :) 

Story pin image

5e57a795c7ec8648ac13a8d2270d3095.jpg

Det øverste bildet er ikke fine farger sammen, den lysebrune buksa har helt feil nyanse og er tam til petrol. Jeg er enig i at svart kan bli litt vel hardt, men heller svart til petrol enn den lysebrune buksa. Fargene på ditt andre antrekk/bilde er den beste kombinasjonen. 

Anonymkode: aa4cf...191

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ja, passer. Men støtter den over med brunt.

Men nå må jeg si at fargen på den genseren er noe av det styggeste jeg vet og med svart bukse så tenker jeg det er utrolig umoderne om jeg skal være direkte!

Anonymkode: 96c69...1a8

Jeg tenker ikke at farger nødvendigvis er moderne eller umoderne, men heller at snitt på plagg er det. Og så burde virkelig flere velge farger de faktisk kler og ikke blir dødsbleke og gustne i.

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det øverste bildet er ikke fine farger sammen, den lysebrune buksa har helt feil nyanse og er tam til petrol. Jeg er enig i at svart kan bli litt vel hardt, men heller svart til petrol enn den lysebrune buksa. Fargene på ditt andre antrekk/bilde er den beste kombinasjonen. 

Jeg synes at lysebrun/camel og petrol/mørk turkis er en fin fargekombinasjon, men smaken er jo som kjent som baken ;) En veldig vanlig fargekombinasjon som jeg har inntrykk av at mange liker, er f.eks. svart og rødt. Det synes ikke jeg er fint i det hele tatt, det passer kun i bunader og uniformer 😄

Endret av Roci

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...