Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har begynt å prøve på barn, har prøvd 3 sykluser nå uten klaff og hatt sex på riktige tidspunkt, tror vi hvertfall. 

Det er stort sett hvert daglig i perioden som flo-appen beregner som fruktbare. Syklusen min er på 27-29 dager, altså veldig regelmessig 

Lurte på om noen av dere har noe erfaring med sånne hjemmetester av sædkvalitet, så de solgte noen på normal fra make sure hvertfall. Er det vits ? Eller er løsningen å prøve noen ganger til og heller ta en utredning et annet sted, hvor i tilfelle ?

For ordens skyld så er jeg 30 og han 33 

Anonymkode: 860e9...914

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi har begynt å prøve på barn, har prøvd 3 sykluser nå uten klaff og hatt sex på riktige tidspunkt, tror vi hvertfall. 

Det er stort sett hvert daglig i perioden som flo-appen beregner som fruktbare. Syklusen min er på 27-29 dager, altså veldig regelmessig 

Lurte på om noen av dere har noe erfaring med sånne hjemmetester av sædkvalitet, så de solgte noen på normal fra make sure hvertfall. Er det vits ? Eller er løsningen å prøve noen ganger til og heller ta en utredning et annet sted, hvor i tilfelle ?

For ordens skyld så er jeg 30 og han 33 

Anonymkode: 860e9...914

Det er ikke uvanlig å prøve opp mot ett år før man blir gravid. Når det har gått ett år kan man gå til fastlegen og bli henvist offentlig. Om man ønsker utredning før blir det privat.

Det er nok mer nyttig å bruke eggløsningstester for å se når du får eggløsning eller å begynne å tempe. 

Anonymkode: 5dc1c...bbb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...