Gå til innhold

brystreduksjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vurderer brystreduksjon i utlandet og får det dessverre ikke dekket offentlig.

Jeg vil gjerne høre fra folk som har gjort det privat i andre land:

• Hvilket land og hvilken klinikk tok du det på?
  • Hvor mye betalte du totalt?
  • Var kirurgen dyktig og trygg å gå til?
  • Eventuelle tips til å velge klinikk eller forberedelser før reisen?

Anonymkode: d7691...327

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor får du det ikke dekket?

Ville absolutt gjort det i Norge, tenk om det blir komplikasjoner også må man tilbake til klinikken.

Anonymkode: d9a4c...dfe

Skrevet

Multiresistente bakterier kryr det av rundt om på europeiske sykehus og ellers i verden. Vi har noe her i landet også, men er relativt forskånet fra det.

Ville heller tatt et lån og fått det gjort her i Norge. Det er tryggere, særlig om du må tilbake pga komplikasjoner e.l. Det koster ikke så mye å få gjort det privat. Dette nedbetaler du på ett år om du tar feriepengene dine og kæsjer inn på lånet, og ellers innbetaler ekstra så mye du kan.

Jeg har operert mine bryster i Norge på privatklinikk (forstørring, ikke forminsking) men jeg hadde spart meg opp sparepenger til det. Og klarer jeg det, klarer nok du også, for jeg er ufør.

Anonymkode: 98a06...ffa

• Liker 1
Skrevet

Ok vis i Norge hvor hadde dere anbefalt da? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Ok vis i Norge hvor hadde dere anbefalt da? 

Jeg fikk innvilget på St.Olavs hospital. Det var enkelt å få det innvilget også, da de mente jeg hadde litt for små til å få det. Gjennomførte ikke da jeg ikke hadde barn enda den gangen, og ønsket å amme om jeg fikk barn.

Anonymkode: cae86...61f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...