Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

saken er den at jeg har svært lite erfaringer med damer. er jomfru, men i det siste har jeg fått god kontakt med ei venninne av dama til en kompis. har møtt henne en del ganger på fest, og kysset en del. at det skal skje noe mer er helt åpenbart, men jeg har trukket meg unna i det siste. selv om hun er litt yngre enn meg, har hun uendelig mye mer erfaring enn meg.

jeg er veldig usikker når det gjelder jenter. jeg har hørt flere ganger at jeg er kjekk, attraktiv og alt det der, men jeg har alltid vært redd for å ta initiativ. jeg har jo forsøkt også, men da har jeg blitt avvist.

problemet er at jeg bekymrer meg over hvordan hun jeg har møtt skal reagere dersom hun får vite at jeg ikke har hatt andre enn henne dersom det blir noe mer mellom oss. hvordan hadde dere reagert? hadde dere giddet å brukt tid på en som ikke har erfaring over hodet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om alt annen kjemi stemmer så har ikke erfaring i senga noe å si.

Skrevet

Jeg hadde ikke stusset i det hele tatt, men heller syntes det var fint å treffe en mann som ikke har hatt sex med gud og hvermann.

Gjest Binna
Skrevet (endret)

Jeg ville absolutt tatt det positivt!

Endret av hæxa
Skrevet

Jeg ville ikke reagert negativt til det.

Tror ikke du har noe å være redd for.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Jeg hadde syntes det hadde vært positivt jeg :)

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde som de andre her nevner tatt det positivt.

Eneste jeg kanskje hadde vært urolig for var om du var ute etter å “få det overstått”, og egentlig ikke var interessert i MEG.

Gjest Gjest
Skrevet
problemet er at jeg bekymrer meg over hvordan hun jeg har møtt skal reagere dersom hun får vite at jeg ikke har hatt andre enn henne dersom det blir noe mer mellom oss. hvordan hadde dere reagert? hadde dere giddet å brukt tid på en som ikke har erfaring over hodet?

Hadde det vært meg, så hadde jeg fått forhåpninger om at du kanskje var noe å satse på. At du var en av de litt seriøse gutta. At du hadde kontakt med følelseslivet ditt. Det hadde vært udelt positivt i mine øyne.

Når det kommer til den fysiske siden av det så er min erfaring at den fyren som ikke har vært med noen andre blir en bedre elsker fordi han er mer lydhør og var for kvinnens signaler. Selv sammen med en kvinne som enda ikke har lært å gi beskjed om hvordan hun foretrekker ting. Du har neppe noe å bekymre deg for.

Skrevet

Hadde syntes det var positivt, så jeg er enig med alle de andre:) Trur ikke du har noe å være redd for!

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg synes det er helt topp og jeg snakker av erfaring. Han jeg er sammen med er ikke jomfru, men har bare hatt sex med en person, men jeg med flere en enn. Men han har aldri latt meg føle at det er noe galt med meg fordi jeg har hatt sex med flere, eller at det er negtivt. Så vær stolt over at det er slik, men ikke la jenta føle seg dårlig på grunn av sin erfaring :)

Skrevet
:) Jeg syntes absolut ikke at det er rart du er jomfru, heller litt søtt. kjæresten min var jomfru da vi ble sammen, og han var også litt " redd over hva jeg ville tro". veldig sjenert kjæreste, men har ikke problemer med å få lange flørtene blikk fra jenter :) men jeg ble bare glad, for da ble hans første meg, og ingen andre har vært så nær han som det jeg er ;) Bare ta det med ro du, riktig jente til riktig tid :)
Gjest Gjest
Skrevet
Ikke er jeg glad i "fomlete" menn heller...

Han behøver ikke å være fomlete selv om han er ny på området. Sånt går ofte på instinkt. Sånn opplever i allefall jeg det. Dessuten var "min" jomfru en langt bedre elsker enn "min" rundbrenner som trodde han var verdensmester i senga. Sistnevnte må ha møtt mange damer som fortjener oscar.

Gjest Gjest
Skrevet
Men det er ikke til å underslå at nybegynnere ofte er mer klønete enn de med mer erfaring- om det nå gjelder sex, golf, bilkjøring eller fremmedspråk ;)

Det handler vel ofte om selvtillit kanskje?

Gjest Gjest
Skrevet
Sant nok!

Men det er ikke til å underslå at nybegynnere ofte er mer klønete enn de med mer erfaring- om det nå gjelder sex, golf, bilkjøring eller fremmedspråk ;)

Det er jo mange som fomler de første gangene med ny partner uansett, meg selv inkuldert. Av de gutta jeg har vært sammen med har det ikke vært noen sammenheng mellom mye/lite erfaring og kløning, i hvert fall. Nå var nok ingen av dem jomfruer, men en av de mest klønete guttene jeg har vært borti var både "dritkjekk", voksen (30) og erfaren. Ingen som bryr seg så mye om hvordan sexen er første gang, så lenge det er en person man ellers liker godt.

Gjest Gjest
Skrevet

nei, det hadde jeg ikke. etter forhold jeg har vært gjennom, skulle jeg også ønske jeg var jomfru nå. jeg ville ha ventet til den helt spesielle.

Skrevet

Mannen min var jomfru når jeg traff han, han var 19, jeg var 20. Jeg hadde masse erfaring.

Men han var ikke klønete eller fomlete, jeg syntes sexen var så bra, så jeg trodde virkelig ikke han var jomfru. Det fikk jeg først vite en stund etter at vi hadde hatt sex.

Jeg så ikke på det som negativt.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg giftet meg med en 23-år gammel jomfru. Jeg skal innrømme at jeg var litt "skeptisk" til å begynne med, og vi hadde faktisk noen innkjøringsproblemer de første månedene, men nå er han den beste elskeren jeg har hatt. Og jeg har hatt en del. :sjenert:

Skrevet

Sex er ikke rocket science. Fomlig er noe tenåringer generelt gjør da de generelt er klossete og usikre.

Gjest lurven
Skrevet

je tror de fleste jenter hadde vært skeptisk til en gutt som var 23 og jomfru.

Gjest Gjest
Skrevet
Sex er ikke rocket science.

:kys_2: Nei det er i allefall riktig. Av alle pattedyrene på denne planeten er vel mennesket det eneste som setter seg ned å klør seg i hodet over hvordan noe helt naturlig skal gjennomføres. Er du sammen med det rette mennesket med de rette følelsene går ting helt av seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...