Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistet en airpods i går. Søkte den opp og stod at den var på en gangvei. Gikk tilbake men fant den ikke. Søkte opp etterpå og da stod det at den var i ett hus like ved jeg bor. Hva gjør jeg nå?  Kan den personen som fant den bruke den? Eller hvis den personen vil levere tilbake, hvordan finner den meg?

Anonymkode: 51cd9...d2f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mistet ikke etuiet, men en airpod 

AnonymBruker
Skrevet

Ringer på hos det huset? 

Anonymkode: 177b8...7da

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ringer på hos det huset? 

Anonymkode: 177b8...7da

Er det ikke frekt å ringe på? Tenkte kanskje å søke opp hvem som bor der og sende en melding. Eller er det dumt?

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det ikke frekt å ringe på? Tenkte kanskje å søke opp hvem som bor der og sende en melding. Eller er det dumt?

Frekt og ringe på? Personen har noe som du eier. Du høres ung ut. Ta med deg en voksen person så løser det seg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle vet at AirPod kan spores, jeg hadde ring på huset hvor det ser ut at den kan være. Det er ikke frekt, det som er frekt er å stjele andres ting.

Anonymkode: 963e7...ed8

AnonymBruker
Skrevet
Flammen12 skrev (38 minutter siden):

Frekt og ringe på? Personen har noe som du eier. Du høres ung ut. Ta med deg en voksen person så løser det seg. 

Jeg er 17 år 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Alle vet at AirPod kan spores, jeg hadde ring på huset hvor det ser ut at den kan være. Det er ikke frekt, det som er frekt er å stjele andres ting.

Anonymkode: 963e7...ed8

Jeg tenkte at den personen fant den i snøen der jeg mistet den. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg tenkte at den personen fant den i snøen der jeg mistet den. 

Det tenker jeg også, og de forventer nok at du ringer på for å hente den.
"Hei, jeg mistet airpoden min *der og der*, stemmer det at du har funnet den?"  Takk dem for at de tok vare på den inntil du kunne hente den, og hvis du har mulighet, tilby gjerne en liten finnerlønn som takk for hjelpen, spesielt hvis det er et barn/en ungdom.

Anonymkode: 191c4...f5e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det tenker jeg også, og de forventer nok at du ringer på for å hente den.
"Hei, jeg mistet airpoden min *der og der*, stemmer det at du har funnet den?"  Takk dem for at de tok vare på den inntil du kunne hente den, og hvis du har mulighet, tilby gjerne en liten finnerlønn som takk for hjelpen, spesielt hvis det er et barn/en ungdom.

Ja, må kanskje gjøre det 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

tilby gjerne en liten finnerlønn som takk for hjelpen, spesielt hvis det er et barn/en ungdom.

Nei, der synes jeg virkelig ikke er nødvendig. Ts er bare 17 år selv. Skal man begynne å betale folk for normal høflighet? 

Anonymkode: 71108...469

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...