AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Fra Levis solgt hos Zalando. Hva synes vi egentlig om disse? Jeg kjenner jeg ble litt interessert. Men er de for stygge? Anonymkode: 26ce0...8fc
Rødvinsfilosofen Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Jeg synes de er veldig kule. Synes det er tøft når de er stylet riktig. Når man ikke styler de riktig så ender man opp med å se ut som en forvokst barnehageunge 👧 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Ytterst få voksne kler snekkerbukse. Anonymkode: e7320...c08 2 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Brukte sånn da jeg var barn på 80tallet. Ingen (unntatt min mor, virket det som) syntes de var fine eller kule. Som voksen syntes jeg de er enda styggere 🙈 har assosiasjoner til "BIllyBob fra sør som lager moonshine" eller "Mia som fremstår som alternativ og kunsteristisk". De blir parodier i mitt hode. Anonymkode: 40538...29a 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Jeg syns snekkeebukser er veldig fint, kan være både lekent og kult eller koselig, alt etter hvordan det styles. Anonymkode: a1348...91a 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Jeg har en til hagearbeid, ikke for å se kul ut, men fordi det er praktisk. Jeg ville ha denne, men fant den ikke noe sted så det ble brun av samme type. Anonymkode: 76ea7...75e
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Brukte sånn da jeg var barn på 80tallet. Ingen (unntatt min mor, virket det som) syntes de var fine eller kule. Som voksen syntes jeg de er enda styggere 🙈 har assosiasjoner til "BIllyBob fra sør som lager moonshine" eller "Mia som fremstår som alternativ og kunsteristisk". De blir parodier i mitt hode. Anonymkode: 40538...29a BillyBob! 😂 Men ja, du har vel rett. Jeg dropper den buksa. Tenkte bare det kunne være deilig med en bukse som hang løst men likevel ikke "skled av" og som ikke strammet rundt livet. ts Anonymkode: 26ce0...8fc
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden Snekkerbukse kan være helt krise, og dødskult. Føler nesten at det er avhengig av personligheten til den som går med det. Man må liksom eie den, på en måte. De jeg kjenner som eier det, er ekstremt utadvendte mennesker. Med masse positiv energi, som vet akkurat hvordan de skal spre den positiviteten til de rundt seg. Anonymkode: bdeae...9c7
AnonymBruker Skrevet 58 minutter siden #10 Skrevet 58 minutter siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): BillyBob! 😂 Men ja, du har vel rett. Jeg dropper den buksa. Tenkte bare det kunne være deilig med en bukse som hang løst men likevel ikke "skled av" og som ikke strammet rundt livet. ts Anonymkode: 26ce0...8fc Alt til sitt bruk. Jeg har klær som jeg bruker her hjemme som aldri ser dagens lys, blant annet en fleece onepiece (!) Den er deilig og kosete men jeg ser ut som en teletubbie med full bleie når den er på. Så den er bare for meg selv og min egen komfort. Må være lov det. Anonymkode: 40538...29a
AnonymBruker Skrevet 54 minutter siden #11 Skrevet 54 minutter siden Jeg liker snekkerbukse, men 44-årige meg hadde sett latterlig ut i dem.. virkelig et plagg man må pull it off Anonymkode: 7a6c6...e63
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden #12 Skrevet 51 minutter siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): BillyBob! 😂 Men ja, du har vel rett. Jeg dropper den buksa. Tenkte bare det kunne være deilig med en bukse som hang løst men likevel ikke "skled av" og som ikke strammet rundt livet. ts Anonymkode: 26ce0...8fc Er alternativ er jo jumpsuit. Jeg har 2 stk. Det er veldig behagelig å ha på seg. Bruker de bare hjemme, som koseplagg. Henger på, og strammer ingen steder. Anonymkode: bdeae...9c7
AnonymBruker Skrevet 43 minutter siden #13 Skrevet 43 minutter siden Syns det er bedre å se folk i snekkerbukse en ikke joggebukser og nattpysj bukser på butikken. Noen kler det og blir tøff med det, andre lit nja. Ungdommen på 20 har en som brukes, som jeg syns ho er tøff med. Bruker skjorte til Anonymkode: b0dd2...09d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå