Gå til innhold

Snekkerbukse. Yay or nay?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fra Levis solgt hos Zalando.

Hva synes vi egentlig om disse? Jeg kjenner jeg ble litt interessert. Men er de for stygge?

b7cbb1aab9e54427af152fb27000a2a2.jpg?imw

Anonymkode: 26ce0...8fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes de er veldig kule.

Synes det er tøft når de er stylet riktig. 

Når man ikke styler de riktig så ender man opp med å se ut som en forvokst barnehageunge 👧

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ytterst få voksne kler snekkerbukse. 

Anonymkode: e7320...c08

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Brukte sånn da jeg var barn på 80tallet. Ingen (unntatt min mor, virket det som) syntes de var fine eller kule.

Som voksen syntes jeg de er enda styggere 🙈 har assosiasjoner til "BIllyBob fra sør som lager moonshine" eller "Mia som fremstår som alternativ og kunsteristisk". De blir parodier i mitt hode. 

Anonymkode: 40538...29a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns snekkeebukser er veldig fint, kan være både lekent og kult eller koselig, alt etter hvordan det styles. 

Anonymkode: a1348...91a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en til hagearbeid, ikke for å se kul ut, men fordi det er praktisk. Jeg ville ha denne, men fant den ikke noe sted så det ble brun av samme type.

image.thumb.jpeg.e1944fed0486a89af28c8436f3fae442.jpeg

Anonymkode: 76ea7...75e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Brukte sånn da jeg var barn på 80tallet. Ingen (unntatt min mor, virket det som) syntes de var fine eller kule.

Som voksen syntes jeg de er enda styggere 🙈 har assosiasjoner til "BIllyBob fra sør som lager moonshine" eller "Mia som fremstår som alternativ og kunsteristisk". De blir parodier i mitt hode. 

BillyBob! 😂

Men ja, du har vel rett. Jeg dropper den buksa. Tenkte bare det kunne være deilig med en bukse som hang løst men likevel ikke "skled av" og som ikke strammet rundt livet.

ts

Skrevet

Yay!

AnonymBruker
Skrevet

Snekkerbukse kan være helt krise, og dødskult. Føler nesten at det er avhengig av personligheten til den som går med det. Man må liksom eie den, på en måte. 

De jeg kjenner som eier det, er ekstremt utadvendte mennesker. Med masse positiv energi, som vet akkurat hvordan de skal spre den positiviteten til de rundt seg. 

Anonymkode: bdeae...9c7

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

BillyBob! 😂

Men ja, du har vel rett. Jeg dropper den buksa. Tenkte bare det kunne være deilig med en bukse som hang løst men likevel ikke "skled av" og som ikke strammet rundt livet.

ts

Alt til sitt bruk. Jeg har klær som jeg bruker her hjemme som aldri ser dagens lys, blant annet en fleece onepiece (!) Den er deilig og kosete men jeg ser ut som en teletubbie med full bleie når den er på. Så den er bare for meg selv og min egen komfort. Må være lov det. 

Skrevet

Jeg liker snekkerbukse, men 44-årige meg hadde sett latterlig ut i dem.. virkelig et plagg man må pull it off

Anonymkode: 7a6c6...e63

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

BillyBob! 😂

ts

Er alternativ er jo jumpsuit. Jeg har 2 stk. Det er veldig behagelig å ha på seg. Bruker de bare hjemme, som koseplagg. Henger på, og strammer ingen steder. 

Anonymkode: bdeae...9c7

Skrevet

Syns det er bedre å se folk i snekkerbukse en ikke joggebukser og nattpysj bukser på butikken.

Noen kler det og blir tøff med det, andre lit nja.

Ungdommen på 20 har en som brukes, som jeg syns ho er tøff med. Bruker skjorte til

Anonymkode: b0dd2...09d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...