Gå til innhold

Treenger hjelp(kurer osv.)

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Monica_*
Skrevet

Ja..tar imot alle forslag og tips jeg kan få. Har lyst til å gå ned 5-8 kg før sommeren(juni). Bli tynnere i ansiktet, overarmer, mage og lår!! Noen som har forslag til gode kurer (gjerne hele oppskrifter, konkrete ting). kOMMER TIL å trene ved siden av!

Eller så leste jeg noe om "slit-fit-te". Var å skikket på MENY i Oslo (tveita og oslo city), men der hadde de altså ikke denne te-en. Andre ting som FUNKER?

Blir som sagt glad for alle tips!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Yme_*
Skrevet
Ja..tar imot alle forslag og tips jeg kan få. Har lyst til å gå ned 5-8 kg før sommeren(juni). Bli tynnere i ansiktet, overarmer, mage og lår!! Noen som har forslag til gode kurer (gjerne hele oppskrifter, konkrete ting). kOMMER TIL å trene ved siden av!

Eller så leste jeg noe om "slit-fit-te". Var å skikket på MENY i Oslo (tveita og oslo city), men der hadde de altså ikke denne te-en. Andre ting som FUNKER?

Blir som sagt glad for alle tips!

www.iform.no

kutt ut sukker... Tren muskler og kondisjon 3 dager i uka. Det står mye bra på den sia jeg viste deg, men du må leite litt rundt. Husk å tren hele kroppen! Helst baseøvelser (øvelser som trener mange muskler om gangen)

PS. Husk at vekten din i segselv ikke spiller no rolle, det er hva som veier! Hvis kroppen din veier for eksempel 60 kilo da, å 50 av dem er muskler og resten er fett, så er det 60 bra kilo. hvis 50 er fett, 10 er muskler så er det 60 dårlige kilo, skjønner? :)

Gjest Gjest_monica_*
Skrevet

skjønner det godt. er kun opptatt av å bli kvitt fett..bryr meg ikke om vekten.. sånn sett. takk for tips!! skal sjekke ut siden nå

Skrevet

Det er viktig å spise regelmessig, jeg spiser hver tredje time og ikke middag etter kl 1800. Og drikk masse vann - 2,5 - 3 l om dagen. Ved å gjøre det har jeg gått ned nesten 6 kilo på 6 uker.

Gjest gjest1
Skrevet

Spis ofte og drikk masse vann.

Kutt ut sukker, spar på pålegget, spis så fiberrikt brød du kan klare å skaffe til veie, kutt ut hvitt mel.

Og ellers er det bevegelse, bevegelse og bevegelse som gjelder.

Økt muskelmasse gir økt forbrenning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...