Gjest Gjest_Monica_* Skrevet 4. april 2006 #1 Del Skrevet 4. april 2006 Ja..tar imot alle forslag og tips jeg kan få. Har lyst til å gå ned 5-8 kg før sommeren(juni). Bli tynnere i ansiktet, overarmer, mage og lår!! Noen som har forslag til gode kurer (gjerne hele oppskrifter, konkrete ting). kOMMER TIL å trene ved siden av! Eller så leste jeg noe om "slit-fit-te". Var å skikket på MENY i Oslo (tveita og oslo city), men der hadde de altså ikke denne te-en. Andre ting som FUNKER? Blir som sagt glad for alle tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Yme_* Skrevet 4. april 2006 #2 Del Skrevet 4. april 2006 Ja..tar imot alle forslag og tips jeg kan få. Har lyst til å gå ned 5-8 kg før sommeren(juni). Bli tynnere i ansiktet, overarmer, mage og lår!! Noen som har forslag til gode kurer (gjerne hele oppskrifter, konkrete ting). kOMMER TIL å trene ved siden av! Eller så leste jeg noe om "slit-fit-te". Var å skikket på MENY i Oslo (tveita og oslo city), men der hadde de altså ikke denne te-en. Andre ting som FUNKER? Blir som sagt glad for alle tips! ← www.iform.no kutt ut sukker... Tren muskler og kondisjon 3 dager i uka. Det står mye bra på den sia jeg viste deg, men du må leite litt rundt. Husk å tren hele kroppen! Helst baseøvelser (øvelser som trener mange muskler om gangen) PS. Husk at vekten din i segselv ikke spiller no rolle, det er hva som veier! Hvis kroppen din veier for eksempel 60 kilo da, å 50 av dem er muskler og resten er fett, så er det 60 bra kilo. hvis 50 er fett, 10 er muskler så er det 60 dårlige kilo, skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_monica_* Skrevet 4. april 2006 #3 Del Skrevet 4. april 2006 skjønner det godt. er kun opptatt av å bli kvitt fett..bryr meg ikke om vekten.. sånn sett. takk for tips!! skal sjekke ut siden nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 5. april 2006 #4 Del Skrevet 5. april 2006 Det er viktig å spise regelmessig, jeg spiser hver tredje time og ikke middag etter kl 1800. Og drikk masse vann - 2,5 - 3 l om dagen. Ved å gjøre det har jeg gått ned nesten 6 kilo på 6 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2006 #5 Del Skrevet 5. april 2006 Spis ofte og drikk masse vann. Kutt ut sukker, spar på pålegget, spis så fiberrikt brød du kan klare å skaffe til veie, kutt ut hvitt mel. Og ellers er det bevegelse, bevegelse og bevegelse som gjelder. Økt muskelmasse gir økt forbrenning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå