Puppegurigerd Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Jeg lurer på å studere mer... Er det noen her som har studert psykologi? Hvor mye obligatorisk undervisning er det? Jeg må i tilfelle studere ved siden av jobb og er avhengig av å kunne gjøre mest mulig på egen hånd... Jeg tenker primært på profesjonsstudiet, men master i org.psyk kan og være et alternativ. 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden profesjonsstudiet var i min tid fulltid. Masteren får du ikke autisasjon så den kommer nok mest av forskning eller interesse. Anonymkode: 8cc0b...b62 1
Puppegurigerd Skrevet 8 timer siden Forfatter #3 Skrevet 8 timer siden Jeg er klar over at jeg ikke blir psykolog med master. Jeg er legespesialist fra før og kan alltids bli psykiater, men jeg synes psykologi er spennende og kan være godt å ha i en ny stilling. Master har sikkert mindre obligatorisk? 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Skrevet 8 timer siden Puppegurigerd skrev (Akkurat nå): Jeg er klar over at jeg ikke blir psykolog med master. Jeg er legespesialist fra før og kan alltids bli psykiater, men jeg synes psykologi er spennende og kan være godt å ha i en ny stilling. Master har sikkert mindre obligatorisk? Det vet jeg ikke, ikke studert master. Anonymkode: 8cc0b...b62
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Skrevet 8 timer siden Som første skrev, profesjonsstudiet er et fulltidsstudie på seks år. Du vil ikke få autorisasjon med et masterstudie, så du kan ikke kalle deg for psykolog etter en slik master. Anonymkode: 162e7...9bc
Puppegurigerd Skrevet 7 timer siden Forfatter #6 Skrevet 7 timer siden Jeg trenger ikke å kunne kalle meg psykolog. Jeg ønsker mer formell utdannelse i psykologi, helst med en grad, og lurer på om dette er mulig uten å måtte være mye fysisk tilstede. 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Skrevet 7 timer siden Hvorfor ta ett seksårig profesjonsstudie på fulltid ved siden av jobb når du kan spesialisere deg som psykiater med lønn? Anonymkode: c3bc7...f19 1