Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg er ganske stor, ikk særlig tjukk (fettet er "kledelig" fordelt utover kroppen), men kraftig og høy. Ser det da rart ut med pumps? Tenker siden de er ganske små og "nette". Vil det se rart ut med pumps sammen med tettsittende jeans? (som er stramme hele veien, også i leggene)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

trådstarter her.

hadde vært kjempefint om noen kunne tatt seg tid til å svare på denne. :)

Gjest Embla s
Skrevet

Hvis du i utgangspunktet ser bra ut med tettsittende jeans "hele veien" så ser det vel ok ut med pumps til? Har aldri tenkt at pumps ikke passer for store jenter egentlig. For å være ærlig syns jeg det høres mer problematisk ut med etterstittende jeans hvis du er stor og kraftig.

Gjest Gjest
Skrevet

Det har jeg alltid tenkt også, og har derfor aldri brukt det. Er min samboer som fikk meg til å prøve en, og den satt faktisk kjempefint. Det er litt sånn at jeg ikke ser stor ut hvis jeg står alene, men man kan fort se at jeg er det hvis jeg står sammen med andre, om du skjønner? ;) Litt klønete fortalt.. Tenkte bare at det kanskje ble litt "mye" med pumps under..

Gjest Binna
Skrevet (endret)

Tror det blir bra jeg! Kler du buksa kler du skoene. Kan bli litt rart hvis du prøver deg med noen "klumpete" sko til.

Endret av hæxa
Gjest Gjest
Skrevet
:) Forslag til fine pumps jeg kunne brukt da? Jeg har ikke så mye peil som jeg trodde jeg hadde;)
Gjest Embla s
Skrevet

Kanskje du kunne ta på deg buksa og dra til en skobutikk og finne en sympatisk ekspeditør som kan hjelpe deg å finne bra sko/pumps? Mange som jobber i sko/klesbutikker syns det er veldig gøy å hjelpe, og de har jo som oftest interesse og varekunnskap og kan være en objektiv hjelp til hva som ser fint ut!

:)

Skrevet

Det viktigste når man skal bruke sko med heler er om man klarer å gå pent med dem, ikke hvor stor man er. Går man som en kalv, ser det dumt ut uansett, men dersom man klarer kunsten får man en flott, oppreist holdning!

Hilsen Lille meg

Gjest synseren
Skrevet

Selvfølgelig kan du gå med pumps samme hvor stor du er! Føl deg fin du :).

Skrevet

Neida, kler du buksa så passer skoene også !

Skrevet

Jeg er stor selv men syns faktisk jeg ser ganske så bra ut :)

Følger bestandig med på Motepolitiet UK med Suzie og Trinny.

Og her er noen tips jeg slavisk følger:

- Spisse sko, iallefall om du har små bein som jeg har.

- Olabukser som går litt ut nede og som verken er høye eller lave i livet men midt i mellom.

- ALDRI høyhalset genser eller topp hvis man har store pupper i tillegg, da ser man bare ut som et par pupper som kommer gående. Utringning er mye finere.

- ALDRI genser eller topper som ikke er figursydd, går man med store vide gensere ser man faktisk større ut. Men de må ikke være for trange da slik at fettet stikker utenfor.

- Veldig viktig med riktig BH slik at BH holder puppene oppe og på plass.

- Når det gjelder jakker; ALDRI boblejakke, bruker også her slik som topper figursydd.

- ALDRI bukser som slutter midt på legggen de skal være lange.

Det var det jeg kom på i farten.

Når det gjelder jeans som er smale hele veien er det kanskje 2% av befolkningen som kler det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...