Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tja, ingen kjenner meg så godt som søsteren min, og hun ga meg spa i gave 😂

Anonymkode: b0ad0...c06

Dere kjenner hverandre bedre enn noen andre. Og dere har aldri vært på ferie/helgetur/hotellopphold der noen vil eller ikke vil på SPA. Eller i det hele tatt diskutert SPA som felles aktivitet?

Jeg tror jeg til og med kunne pekt på hvilke av mine kvinnelige kollegaer som liker SPA og ikke, om hukommelsen hadde vært hakket bedre. For hver gang noen nevner at de har fått en massasje så er det noen som sier "åh...der høres fantastisk ut", og noen som sier "jeg er ikke så glad i å bli tatt på av fremmede". 

Anonymkode: 96182...53d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gavekort på kafé hadde jeg elsket. 

Anonymkode: 1e651...be2

Skrevet

Velværeprodukter. God hudkrem, håndkrem, øyemaske osv. husk at med en nyfødt skal en være forsiktig med parfymerte produkter. Ellers ville jeg elsket en god morgenkåpe eller cardigan og varme-ull tøfler (som man kan tråkke rett inn i) når hun må opp om natta. 

Anonymkode: 90c79...258

Skrevet

En diger vannflaske av god kvalitet (var konstant tørst) og ammetøy var det jeg trengte mest i nyfødttiden. Gaven barnet mitt har brukt omtrent mest de første årene er et stabletårn fra ikea med huller i, slik at det også kan brukes i badekar. Ellers er tjenester som noen skriver helt topp - en hjemmelaget middag på døra, en trilletur, eller en dynge hjemmelagde rundstykker til fryseren. 

Anonymkode: 68e20...f20

Skrevet

Jeg fikk gavekort på spa. Jeg er veldig fan av spa til vanlig, men det ble egentlig bare sykt stress å få brukt det etter at babyen ble født. Det måtte passe med amming (baby tok ikke flaske), soving etc. Og det var tidsfrist på det. 

Ble ikke noe avslappende dag på spa for denne moren 😅

Ellers støtter jeg morgenlevering, mat på døren og et godt pledd. 

Anonymkode: 7336e...cb5

Skrevet

En av gavene jeg fikk som var kun til meg var hjemmestrikkede votter til å ha på trilling - utrolig fine og ble mye brukt. Til en venninne som fikk barn ga jeg henne en te jeg vet hun liker og decubal håndkrem som er utrolig god når man må vaske hendene mye pga bleieskift.

Anonymkode: a9206...b26

Skrevet

Jeg fikk et sett fra Rituals med dusjsåpe, bodylotion, håndkrem etc. til min babyshower, og det var så deilig! Følte meg så fresh etter fødsel da jeg brukte det. Var min favorittduft også :) I tillegg fikk vi morgenlevering et par ganger etter vi kom hjem fra sykehuset. Det satte vi også utrolig stor pris på, og er en gave som virkelig kommer til nytte :) 

Anonymkode: 1016f...66e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.1.2026 den 22.47):

Babyshower er den aller mest motbydelige adopterte amerikanske tradisjonen i verden. Er så teit. 

Anonymkode: e2246...682

Det var ingen som spurte om din mening om Babyshower. 

Anonymkode: da0d8...ec3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.1.2026 den 9.51):

jeg pleier og kjøpe klær som ungen kan vokse i, atlså ikke di minste str men litt større 

Anonymkode: f3cb4...c99

TS spør jo om gave til moren, ikke til barnet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.1.2026 den 13.14):

man skal jo helst ikke drikke kaffe når man er gravid. og det er jo ting til selve ungen man pleier og gi i en babyshower 

Anonymkode: f3cb4...c99

Babyshower er jo helt mot slutten av svangerskapet. Man drikker gjerne mye kaffe i permisjon. Man MÅ ikke gi til barnet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...