Katsho Skrevet tirsdag kl. 21:10 #1 Skrevet tirsdag kl. 21:10 Jeg skal i babyshower til min svigersøster, og ønsker å finne gave til henne. De har alt de trenger av babyutstyr osv. Jeg har ikke barn selv, så vet ikke hva som kan settes pris på? Har tenkt på noe enkel selvpleie eller gode klær. Hva hadde du satt pris på?
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:43 #2 Skrevet tirsdag kl. 21:43 Et stort, fint pledd. Anonymkode: 086ba...4ad 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:47 #3 Skrevet tirsdag kl. 21:47 Babyshower er den aller mest motbydelige adopterte amerikanske tradisjonen i verden. Er så teit. Anonymkode: e2246...682 9 1
HeleneHS Skrevet onsdag kl. 08:36 #4 Skrevet onsdag kl. 08:36 Et lite "spa-kit" til etter fødselen. Leppepomade, håndkrem, og lignende ting! Leppene mine var konstant uttørket og sprukne, hendene tørre pga all håndvask ifm bleieskift. Eventuelt kan du også gi noen ferdiglagde snacks - hjemmebakte kjeks som holder seg over tid, eller gi et "gavekort" på hjemmelaget middag som du leverer på døren. Det er ikke sikkert at hun setter pris på akkurat det med mat nå i forkant av fødselen, men når man er "låst" med amming og bleieskift som går i ett, er det siste man har lyst til å lage middag. Og da hadde en hjemmelaget fiskegrateng fra svigerinne vært et mye bedre alternativ enn grandis fra fryseren ❤️ 1 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 08:51 #5 Skrevet onsdag kl. 08:51 jeg pleier og kjøpe klær som ungen kan vokse i, atlså ikke di minste str men litt større Anonymkode: f3cb4...c99
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 09:24 #6 Skrevet onsdag kl. 09:24 Gavekort SPA er supert - da går jeg ofte sammen med noen da det koster litt. Eller en god såpe og krem. Anonymkode: 96182...53d
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 09:28 #7 Skrevet onsdag kl. 09:28 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Gavekort SPA er supert - da går jeg ofte sammen med noen da det koster litt. Eller en god såpe og krem. Anonymkode: 96182...53d Godt det ikke er jeg som skal få gave, jeg hater spa Anonymkode: b0ad0...c06
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 09:53 #8 Skrevet onsdag kl. 09:53 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Godt det ikke er jeg som skal få gave, jeg hater spa Anonymkode: b0ad0...c06 Men hadde mottakeren hatet spa, så hadde hun sikkert ikke kjøpt gavekort på det. Man kjenner jo de man skal gi gave til. Anonymkode: 8deff...dca 6 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 11:57 #9 Skrevet onsdag kl. 11:57 Gavekort på Kaffebrenneriet eller annen kafé der hun bor. Anonymkode: 70fc4...132 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:14 #10 Skrevet onsdag kl. 12:14 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Gavekort på Kaffebrenneriet eller annen kafé der hun bor. Anonymkode: 70fc4...132 man skal jo helst ikke drikke kaffe når man er gravid. og det er jo ting til selve ungen man pleier og gi i en babyshower Anonymkode: f3cb4...c99
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:21 #11 Skrevet onsdag kl. 12:21 Jeg mista så mye hår etter fødsel, så noen gode hårprodukter hadde vært rett i blinken for min del. eventuelt hadde det vært helt nydelig med en morgenlevering etter at baby har kommet til verden, en deilig frokost og kanskje noen kjeks fra soul cake 😋 Eller så slenger jeg meg på med forslagene om middag, fikk det selv og det var helt uvurderlig fantastisk. Anonymkode: 37f67...908
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:26 #12 Skrevet onsdag kl. 13:26 AnonymBruker skrev (1 time siden): man skal jo helst ikke drikke kaffe når man er gravid. og det er jo ting til selve ungen man pleier og gi i en babyshower Anonymkode: f3cb4...c99 For de fleste blir det mye kaffedrikking i permisjon, enten man er ute og triller eller har baby som kan være med på kafé. Anonymkode: 70fc4...132 1
Urwa Skrevet onsdag kl. 13:31 #13 Skrevet onsdag kl. 13:31 Gode tøffler,deilig morgen kåpe,gavekort på expresso…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:35 #14 Skrevet onsdag kl. 13:35 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men hadde mottakeren hatet spa, så hadde hun sikkert ikke kjøpt gavekort på det. Man kjenner jo de man skal gi gave til. Anonymkode: 8deff...dca Tja, ingen kjenner meg så godt som søsteren min, og hun ga meg spa i gave 😂 Anonymkode: b0ad0...c06
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:03 #15 Skrevet onsdag kl. 14:03 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): For de fleste blir det mye kaffedrikking i permisjon, enten man er ute og triller eller har baby som kan være med på kafé. Anonymkode: 70fc4...132 forsatt en rar gave å gi Anonymkode: f3cb4...c99
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:32 #16 Skrevet onsdag kl. 14:32 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): AnonymBruker skrev (1 time siden): For de fleste blir det mye kaffedrikking i permisjon, enten man er ute og triller eller har baby som kan være med på kafé. Anonymkode: 70fc4...132 For min del ble det 0 kaffe i perm, men alt for mange kanelboller 🤣 Tipper gavekort er gyldig på kanelboller også. Ang spa burde gavekort på det ha lang nok varighet så man faktisk rekker bruke det. Og ang kremer så husk parfymefritt når det til nybakte foreldre 🥰 Jeg kjøpte tøfler til meg selv, og røsket det da jeg var hjemme i perm høst/vinter Anonymkode: c0eea...bdd 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:38 #17 Skrevet onsdag kl. 14:38 AnonymBruker skrev (2 timer siden): man skal jo helst ikke drikke kaffe når man er gravid. og det er jo ting til selve ungen man pleier og gi i en babyshower Anonymkode: f3cb4...c99 Men kaffebrenneriet har mye annet enn bare kaffe da... Og ts etterspør forslag til den vordende mor, ikke babyen. Anonymkode: 10b2b...2c6 1 1
Katsho Skrevet onsdag kl. 15:06 Forfatter #18 Skrevet onsdag kl. 15:06 Takk for mange fine forslag 😄 Babyen har allerede fått hjemmestrikk +mye annet fra meg, så tenker gave til mor er veldig innafor. Å komme med mat/middager etter fødsel er notert!
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:25 #19 Skrevet onsdag kl. 15:25 AnonymBruker skrev (3 timer siden): man skal jo helst ikke drikke kaffe når man er gravid. og det er jo ting til selve ungen man pleier og gi i en babyshower Anonymkode: f3cb4...c99 Man kan fint drikke kaffi som gravid. Det handler vel mer om til tiden etter uansett. Og som TS skriver vil hun gi en gave til mor. Anonymkode: 8053d...f5b 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:27 #20 Skrevet onsdag kl. 15:27 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Godt det ikke er jeg som skal få gave, jeg hater spa Anonymkode: b0ad0...c06 Man kjenner jo de man gir gave til Har vært på både helgeturer og spaopphold med venninner. Og vet generelt hva de liker og ikke liker også utover det. Også hvem jeg ikke kan gi såpe og krem til - da de er sensitive for enkelte ingredienser. Og hvem som hadde elsket en kurv fra Olivenlunden is tedet. KG altså - der folk uten noe sosialt liv alltid må kommentere 😂 Anonymkode: 96182...53d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå