AnonymBruker Skrevet i går, 20:35 #1 Skrevet i går, 20:35 Hei. Jeg er litt usikker her. Jeg kjørte en vask med diverse klær og håndklær i 2 timer på 60 °C, men kom på at jeg glemte å ha i vaskemiddel. Trenger jeg å vaske dem på nytt, eller er de allerede rene nok? Hva ville du gjort ? takk på forhånd ! Anonymkode: d0990...e21
AnonymBruker Skrevet i går, 20:56 #2 Skrevet i går, 20:56 Rene er de garantert. Er nesten ingenting vi har som egentlig er skittent når det er vasket. Hadde jeg tenkt det kanskje trengte såpe hadde jeg kjørt en kort vask på lavere temperatur Anonymkode: b97a6...ca3
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Skrevet 22 timer siden Nei. De skal vaskes på nytt. Det er vaskemiddelet i kombinasjon med temperatur som gir rene klær. Kjør en runde til, yuck! Anonymkode: 2a7a2...97a 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Skrevet 13 timer siden Hvis det hadde blitt rent nok på denne måten, hvorfor bruker vi vaskemiddel i utgangspunktet? Nei jeg hadde vasket på nytt med vaskemiddel. Du har bare skylt det med den første "vasken". Anonymkode: 9d4c2...04e 2
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Skrevet 13 timer siden Jeg glemte det en gang, og jeg kjørte vasken en gang til med vaskemiddel. Det er bare skylt opp i varmt vann. Anonymkode: 24ffd...4af
Sniff76 Skrevet 13 timer siden #6 Skrevet 13 timer siden Jeg hadde helt klart vasket det på nytt med samme program og med vaskemiddel 😊 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Skrevet 13 timer siden Hadde regnet med at de var rene nok. Så sant det ikke var sykdommer i hus. Anonymkode: c3d55...006
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #8 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Rene er de garantert. Er nesten ingenting vi har som egentlig er skittent når det er vasket. Hadde jeg tenkt det kanskje trengte såpe hadde jeg kjørt en kort vask på lavere temperatur Anonymkode: b97a6...ca3 Hvorfor vasker dere rene klær? Dette er det rareste jeg har lest. Kjør en runde til med vaskemiddel du, TS. så trenger du ikke lure noe mer på det. Anonymkode: 0c9e5...e34 2
Grønnsaksvaffel Skrevet 13 timer siden #9 Skrevet 13 timer siden Jeg hadde kjørt de på nytt med vaskemiddel. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå